در آخرین روز از هفته دولت و با حضور معاون فرماندار میبد یک واحد کارگاه تولیدی آموزشی سفال برجسته در این شهرستان به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۲۸۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 29 August 2016
به گزارش تابناک یزد،برای راه اندازی این واحد یک میلیارد و 200 میلیون ریال از تسهیلات صندوق کارآفرین امید هزینه شده و زمینه اشتغال 6 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شده است .
رئیس صندوق کارآفرین امید میبد با اشاره به رسالت صندوق کارآفرین امید در ایجاد و حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک درزمینه مشاغل خانگی ،خویش فرمایی ،کارفرمایی و زنجیره های تولید گفت:این صندوق برای مشاغل خانگی تا سقف 100 میلیون ریال ،خویش فرمایی 300 میلیون ریال و کارگاههای تولیدی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می کند.
جواد فیاضی با بیان اینکه سعی داریم زنجیره های تولید را در روستاها ایجاد کنیم به پرداخت تسهیلات خوب به بخش کشاوزی ،صنایع ومعادن ،فراوری محصولات کشاورزی ،صنایع دستی ،میراث فرهنگی و بوم گردی درسالهای اخیر اشاره کرد و گفت :صندوق کارآفرین امید از سال 93تاکنون بالغ بر 37میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان میبد پرداخت کرده است .
وی افزود: در این رابطه 240 پرونده در صندوق کارآفرین امید تشکیل و زمینه اشتغال 330نفر به صورت مستقیم در زمینه های صنایع دستی ،تولیدی ،فنی ،خدمات و شبکه توزیع برای بازاریابی محصولات تولیدی فراهم شده است .
میبد در 50 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار