سرپرست فرمانداری یزد گفت: 114 طرح عمرانی و صنعتی بااعتباری افزون بر 445 میلیارد ریال در این شهرستان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.
کد خبر: ۲۸۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 29 August 2016
به گزارش تابناک یزد،مصطفی سالاری در نشست شورای اداری شهرستان یزد افزود: در حالی که فقط 26 درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان یزد تخصیص یافته با تلاش و همت مسئولان 114 پروژه آماده بهره برداری شد.
وی ادامه داد: 13 دستگاه اجرایی برای به نتیجه رسیدن این طرح ها تلاش کرده اند که امیدواریم روند تکمیل سایر طرح های عمرانی شهرستان یزد نیز با تخصیص اعتبارهای جدید سرعت یابد.
سالاری با تاکید بر اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه اجرایی شهرستان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ضرورت دارد تا از پیچیدگی های اداری کاسته و رضایت ارباب رجوع بیش از پیش برآورده شود.
وی پاسخگویی به مردم را یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: دستگاه های اجرایی موظف هستند درخواست های بحق مردمی را با مسئولیت پذیری بیش از پیش پاسخگو باشند.
**
شهرستان یزد، آماده اجرای ماده 79 قانون مجازات اسلامی
سرپرست فرمانداری یزد به تبیین ابلاغیه ماده 79 قانون مجازات اسلامی گفت: با پیگیری های دولت و مساعدت مسئولان ارشد قوه قضاییه در این قانون به دستگاه های دولتی اجازه داده شده با رعایت ضوابط و مقررات از برخی محکومان برای برخی کارها استفاده شود.
سالاری بابیان اینکه اجرای این طرح به منظور حفظ شان و کرامت افراد برنامه ریزی شده افزود: قانون به طور مشخص نوع افراد و دستگاه های اجرایی مشمول این طرح را مشخص کرده که نحوه اجرا و نظارت نیز توسط دستگاه قضایی با همکاری سایر ادارات و فرمانداری انجام می شود.
عالی ترین مقام اجرایی شهرستان یزد از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا با تکمیل فرم های مخصوص این طرح، زمینه اجرایی شدن ماده 79 قانون مجازات اسلامی را فراهم کنند.
**
مشارکت دستگاه ها در طرح سرشماری
سرپرست فرمانداری یزد در بخش دیگری از سخنانش در پیش بودن زمان اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن را یادآور شد گفت: این طرح در دو بخش اینترنتی و حضوری در مهر و آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می شود.
سالاری بابیان اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 با سایر سرشماری ها متفاوت است، افزود: در مرحله نخست این سرشماری افرادی که در کار با اینترنت توانمند هستند می توانند با مراجعه به پورتال مرکز آمار ایران اطلاعات خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.
سرپرست فرمانداری یزد با بیان اینکه طبق آیین نامه ضرورت دارد 40 درصد سرپرستان خانوار از طریق اینترنت سرشماری شوند، از دستگاهی اجرایی خواست تا کارمندان و کارکنان دولت به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.
سالاری از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان طرحی ملی و مهم یادکرد و افزود: ضرورت دارد تمامی دستگاه های اجرایی استان با نهایت توان و ظرفیت خود در این طرح مشارکت کنند.
وی بابیان اینکه ثبت نام از متقاضیان مشارکت در سرشماری در تارنمای yazd.mporg.ir امکان پذیر است، اضافه کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک خود اقدام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار