کد خبر: ۲۸۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹ 29 August 2016

به گزارش تابناک یزد،فرمانده انتظامي استان، ارتقاء امنيت اجتماعي را مستلزم وجود انضباط شهري برشمرد و گفت: با بررسي ريشه اي موضوعات امنيتي، متوجه خواهيم شد زماني ما امنيت مطلوب و پايداري خواهيم داشت که انضباط خوبي در سطح شهر داشته باشيم.
  سردار "ايرج کاکاوند" در جمع فرماندهان و روساي پليس استان يزد ضمن تبريک هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان "رجايي" و "باهنر"، افزود: زندگي شهري و دنياي مدرن امروز دغدغه هاي زيادي را براي مردم به وجود آورده است.
وي ادامه داد: چنانچه پليس بتواند با اقدامات و فعاليت هاي اجتماعي، فرهنگي و انتظامي خود در سطح جامعه، حتي اندکي از اين دغدغه ها را کاهش دهد اين امر نيز بسيار مهم است.
سردار کاکاوند با اشاره به تاثيرگذاري بالاي مجموعه پليس راه و راهور به عنوان ويترين نيروي انتظامي گفت: اقداماتي که توسط اين دو مجموعه باعث کاهش تصادفات در سطح شهر و جاده هاي برون شهري مي شود منجر به کاهش دغدغه و نگراني شهروندان هم خواهد شد.
وي ارتقاء امنيت اجتماعي را مستلزم وجود انضباط شهري برشمرد و گفت: با بررسي ريشه اي موضوعات امنيتي متوجه خواهيم شد زماني ما امنيت مطلوب و پايداري خواهيم داشت که انضباط خوبي در سطح شهر داشته باشيم.
سردار کاکاوند آموزش همگاني و فرهنگ سازي را در ايجاد انضباط ترافيکي بسيار مهم و اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب ماموران پليس در حوزه پليس راه و راهور امروز شاهد افزايش انضباط ترافيکي و ارتقاي رضايت مندي شهروندان هستيم.
کاکاوند تصريح کرد: اصلاح مهندسي معابر و تجهيز زيرساخت ها نيز در افزايش اين انضباط ترافيکي موثر بوده به طوري که ما در پنج ماهه ابتدايي سال جاري شاهد کاهش 37 درصدي تصادفات فوتي در سطح استان هستيم.
فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه با اشاره به افزايش حجم سفرها در شهريورماه از شهروندان خواست ضمن رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي بويژه استفاده از کمربندايمني، رعايت سرعت مطمئنه، رعايت حق تقدم عبور و ... همکاري لازم با ماموران پليس راه و راهور را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار