رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان :
در سومین گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، گفت: امروز قدرت کشورها، از توسعه منابع انسانی نشات می گیرد.
کد خبر: ۲۷۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 17 August 2016
حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، در سومین گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور گفت: این گردهمایی با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام ایشان و جمعی از همکاران وی در ستاد وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور بمدت دو روز در محل هتل قصر بوتانیک شهرستان گرگان برگزار می گردد .

قوانلو افزود: نیروی انسانی مهمترین بخش هر سازمان در رسیدن به اهداف سازمانی خود است، و تاثیر مستقیمی در توسعه دارد ، و لذا امیدواریم ان شاء ا... بتوانیم با رفع مشکلات نیروی انسانی در مسیر اهداف توسعه ای کشور گام برداریم .

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از پتانسیلها و آمار و عملکرد بخش صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، گفت: استان گلستان با یک میلیون و هشتصد هزار نفر جمعیت، 14 شهرستان دارد که سازمان صنعت، معدن و تجارتاستان گلستان، 10 اداره و 3 نمایندگی در شهرستان ها دارد و تنها شهرستان گرگان ، مرکز استان همانند بسیاری از سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور اداره و نمایندگی ندارد.

به گفته قوانلو، سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان حدود 250 نفر پرسنل دارد که 142 نفر از ایشان رسمی و پیمانی، 37 نفر قرارداد کار معین و 69 نفر قرارداد طرح تشدید می باشند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار