کد خبر: ۲۷۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 16 August 2016
به گزارش تابناک یزد، احتمال ریاست نایب رییس سابق مجلس بر سازمان تبلیغات اسلامی قوت گرفته است.در حالیکه برخی از نمایندگانی که به مجلس دهم راه نیافتند، در پست‌های مختلف به کار گمارده شدند، شنیده می‌شود حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس سابق مجلس قرار است در روزهای آینده به جای خاموشی به عنوان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معرفی شود.
پس از دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد جمعی از اصولگرایان در پی ریاست حیدر مصلحی در سازمان تبلیغات اسلامی بودند.

ایلنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
خيلي خوب است ، سيد روحاني، ابوترابي ، فردي متدين و كارآمد و صبور ، باتدبير و مطيع رهبري است و همچنين ارتباط بسيار عالي با جوانان و نوجوانان دارد.
علي
|
-
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
سازمان تبليغات در سطح كشور به اندازه دانش آموزان يك مدرسه نيرو دارد سالهاي سال است هيچ تاثيري در فرهنگ جامعه نگذاشته وفساد جوانان روز افزون شده اعتبار روحانيت به زير سئوال رفته ومحبوبيت آنها كاسته شده معنويت روبه كاهش گذاشته و پرسنل سازمان افسرده وبيمار شده اند وروحيه كاري وانگيزه آنها بشدت افول كرده ، در بعضي استانها مسايل قومگرايي هم شدت يافته است . سيد مهدي خاموشي مادام العمر ريس سازمان تبليغات خواهد بود ومديران كل استانها نيز تا ابد مدير كل خواهند بود مگر آنكه خواست الهي چيز ديگري باشد از خدا ميخواهم رهبري معظم لطف كنند وخاموشي را تغيير دهند تا سازمان وجامعه روحانيت جان تازه اي بگيرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار