مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از بیمه شدن 30 هزار ورزشکار اردبیلی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 07 August 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ایوب بهتاج پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در اردبیل اظهار کرد: با ساماندهی که در سه ماهه اول سال جاری صورت گرفته است و با نظارت بر هیأت‌های ورزشی هم اکنون 30 هزار بیمه شده اصلی داریم.

وی با اشاره به تحولات مثبت انجام شده در حوزه ورزش بیان کرد: مرداد و شهریور سال جاری میزبان مسابقات بین‌المللی و کشوری خواهیم بود که در همین راستا پنج میزبانی ملی و بین‌المللی را تا آخر شهریور انجام خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به ساماندهی ورزشکاران ناشنوا نیز اشاره کرد و افزود: آسیب‌شناسی رشته‌های ورزشی در حوزه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم به صورت جامع و کامل ورزش استان را ارتقا دهیم.

بهتاج توجه به رشته‌های پایه و استعدادیابی ورزشی در استان را مهم اعلام کرد و با تبریک راهیابی امیررضا کنعانی شمشیرباز اردبیلی به مسابقات توکیو اظهار امیدواری کرد شاهد کسب مال خوش رنگی در این مسابقات باشیم.

وی به ساماندهی ورزش شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: ما بیشتر در شهرستان‌ها به تجهیز سالن‌ها اقدام کردیم که با هماهنگی استانداری قرار شده است کفپوش تمام سالن‌های ورزشی که چند سالی است از استاندارد خارج شده است نوسازی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را راویان صادق وقایع و اتفاقات اعلام کرد و افزود: چشم تیزبین خبرنگاران ناجی جامعه از بسیاری از گرداب‌ها است.

بهتاج وضعیت فوتبال استان را نیز یادآور شد و گفت: اگر اساسنامه از طرف فدراسیون اجرایی و عملی شود نسبت به برگزاری انتخابات اقدام خواهیم کرد.

وی از تشکیل انجمن کوتاه قدتان بلند همت در قالب یک ان‌جی‌او خبر داد و اظهار کرد: این انجمن را در حوزه فرهنگی و ورزشی حمایت خواهیم کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار