مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز:
کد خبر: ۲۶۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 01 August 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهریز گفت: در یکسال گذشته سخاوتمندان این شهرستان در قالب طرح اکرام ایتام افزون بر ۳ میلیارد 650 میلیون ریال به ایتام تحت پوشش کمک کردند.

"سید مهدی حسینی مبارکه" در نشست بررسی مسائل و مشکلات ایتام شهرستان مهریز اظهار کرد: هم‌اکنون 137 یتیم در شهر و مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز زیر پوشش هستند.

وی ادامه داد: مردم فداکار و نوعدوست شهرستان مهریز می‌توانند به صورت داوطلبانه مسئولیت یک یا چند یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام تقبل و ماهیانه حداقل 300 هزار ریال به حساب آنان واریز کنند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهریز بیان کرد: مردم نوعدوست این شهرستان همواره در خصوص انجام امور خیّر پیشگام هستند و امیدواریم این مشارکت همچنان ادامه یابد.

حسینی‌مبارکه در ادامه به برخی از فعالیت‌های این نهاد در شهرستان مهریز اشاره و تصریح کرد: در یکسال گذشته 74 واحد مسکونی با اعتبار افزون بر 3 میلیارد ریال مرمت شده است.

وی گفت: اجرای طرح کاهش سوء تغذیه برای 185 نفر از کودکان زیر شش سال شهرستان و پرداخت ماهیانه مبلغ 600 هزار ریال به هرکدام از آنان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، هم‌اکنون 3216 خانوار مددجو با جمعیت
3 هزار و 76 نفر از کمک معیشت و سایر خدمات این اداره در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این مدت 446 نفر از دانش‌آموزان و 45 نفر از دانشجویان از خدمات فرهنگی، رفاهی، آموزشی و مشاوره‌ای کمیته امداد شهرستان مهرسز استفاده کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار