سعید علیپور افزود : با اعلام فدراسیون شمشیربازی ، چهار ورزشکار به مرحله جدید اردوی آمادگی شمشیربازی در اسلحه سابر دعوت شدند که از این تعداد ، یک شمشیرباز از استان گیلان است
کد خبر: ۲۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 23 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ،سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه گفت : محمد رهبری شمشیرباز گیلانی در مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی اسلحه سابر برای شرکت در رقابت های جهانی حضور یافت . 

سعید علیپور افزود : با اعلام فدراسیون شمشیربازی ، چهار ورزشکار به مرحله جدید اردوی آمادگی شمشیربازی در اسلحه سابر دعوت شدند که از این تعداد ، یک شمشیرباز از استان گیلان است .

وی اظهار کرد : محمد رهبری شمشیرباز شایسته استان گیلان به همراه سه شمشیرباز از دیگر استان ها از روز اول اردیبهشت ماه در اردوی آمادگی تیم ملی در تهران حضور یافتند .

وی ادامه داد : تیم ملی شمشیربازی ایران خود را برای شرکت در رقابت های جهانی اسپانیا آماده می کند که این مسابقات ورودی المپیک نیز محسوب می شود .

وی بیان کرد : تیم ملی شمشیربازی هفتم اردیبهشت ماه برای حضور در رقابت های جهانی عازم اسپانیا می شود و امیدواریم که محمد رهبری از گیلان بتواند در مسابقات جهانی نیز بدرخشد .

سرپرست روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد : محمد رهبری ملی پوش شایسته گیلانی به همراه تیم ملی شمشیربازی در رقابت های آسیایی اینچوان کره جنوبی مدال نقره کسب کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار