کد خبر: ۲۶۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 23 July 2016

رئیس جامعه بازاریان وصنوف خدماتی منطقه آزاد چابهارگفت: جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزادچابهار با مشارکت این جامعه و سازمان منطقه آزاد چابهار از 31 تیرماه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری آغاز و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان"فرشیدعیدوزهی"با اعلام این مطلب افزود: با توجه به آماده نبودن زیرساخت های لازم گردشگری ازجمله پروازها، این جشنواره با هدف جذب گردشگران استان سیستان وبلوچستان و استان های همجوار برگزار می شود.

عیدوزهی اظهار داشت: در طول مدت برگزاری جشنواره هتل ها و مراکز اقامتی تا 50 درصد و مراکزخرید از 10 تا 30 درصد به مسافران تخفیف خواهند داد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اجرای برنامه های جشنواره که آخر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه در جایگاه میلاد و سایر اماکن پرتردد برگزار می شوند هرهفته یکدستگاه خودروی سواری قرعه کشی و جوایز نقدی و غیرنقدی از سوی جامعه بازاریان نیز به شرکت کنندگان در جشن های شبانه اهدا می شود.

وی بیان کرد: اجرای برنامه های شاد هنری با استفاده از مجریان مطرح و چهره های شاخص تلویزیونی و سینمایی و دعوت از چهره های محبوب و بازیگران پرطرفدار و ستارگان محبوب ورزشی برنامه های جشنواره هستند.

رئیس جامعه بازاریان و صنوف خدماتی منطقه آزاد چابهارگفت: برنامه های شاد و موزیکال ویژه گروه های سنی کودک و نوجوان، برنامه مهیج و شگفت انگیزآکروبات و ژانگولرحرفه ای بین المللی،تقلید صدا، موسیقی زنده پاپ ، طنز کمدی و موسیقی سنتی بلوچی و ساز و دهل سیستان وبلوچستان از دیگر برنامه های این جشنواره می باشند.

وی خاطر نشان ساخت: برپایی 8 غرفه شامل: گریم کودک، هدایا و بادکنک های رنگی و دسته دار،کارت پستال های رنگی و شاد، صنایع بازیافت وکاردستی، بازی های فکری، خمیربازی، نقاشی و رنگ آمیزی وتلاوت وختم قرآن از برنامه های جنبی ویژه خانواده ها و کودکان و نوجوانان می باشند.

عیدو زهی بیان کرد: هرهفته طبق شاخص های انصاف، ارتباط با مشتری و اجرای قوانین و مقررات سازمان منطقه آزادچابهار توسط هیات مدیره مجتمع های تجاری کاسب نمونه معرفی و لوح تقدیر و هدیه به وی اهدا می گردد.

با آغاز وزش بادهای موسمی "مونسون " از سمت اقیانوس به خشکی در این فصل از سال چابهارخنک ترین بندر جنوبی کشور شده که این ویژگی باعث می گردد تا شمار زیادی از مردم، چابهار را به عنوان نقطه هدف گردشگری خود انتخاب کنند و همه ساله جشنواره ای به نام مونسون توسط سازمان منطقه آزادچابهار در این ایام برگزار می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار