بازیگرانی که در ایران آنچنان مطرح نبوده و یا اینکه برای بازی در فیلم ها پیشنهاد خوبی نداشتند ترک از ایران را در پیش گرفتند.
کد خبر: ۲۵۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 13 July 2016

عکس بازیگرانی که به شبکه جم پیوستند

عکس بازیگرانی که به شبکه جم پیوستند

سرویس خبر رسانه مجله فارسی پرمگ : تعداد بازیگران ایرانی که به شبکه ماهواره ای جم پیوستند زیاد شده است و هر چند وقت یکبار یک بازیگر جدید به این تیم اضافه میشود . ان شالله که رسانه ملی جهت جلوگیری از منتقل شدن بازیگرانمان حرکت مثبتی انجام دهد .

 

اسامی و بیوگرافی بازیگرانی که به شبکه جم پیوستند.

صدف طاهریان (زادهٔ ۳۰ تیر ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم هیچ کجا هیچ‌کس آغاز کرد.[۱]

او در فیلم‌های سینمایی سلام بر عشق، هیچ کجا هیچ‌کس و پس کوچه‌های شمرون بازی کرده است.[۲] همچنین در تله فیلم‌های دارکوب و تلفن همراه نیز نقش داشته است.[۳][۴]

 

چکامه چمن‌ماه (متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در شیراز) بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی که فارغ‌التحصیل دیپلم مجسمه‌سازی از هنرستان استاد شهریار است، بازیگری در سینما را از سال ۱۳۷۷ با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. چکامه‌ چمن‌ماه بازیگر سینما و تلویزیون ایران، که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون بودن یا نبودن، سهراب، بانوی کوچک، جایی دیگر، شکلات، گیرنده، گهواره‌ای برای مادر، پایان‌نامه و اعترافات ذهن خطرناک من و چند سریال تلویزیونی از جمله ستاره‌های سربی، راز شیوا، و پرواز در حباب را در کارنامه اش دارد.وی در حال حاضر از کشور مهاجرت کرده و در شبکه فارسی زبان خارجی GEM TV، مشغول بازیگری است. دو نفر از اعضای مقتول گروه موسیقی "سگهای زرد” «The Yellow Dogs» یعنی سروش و آرش فرازمند پسردایی های چکامه چمن ماه بودند.

 

رابعه اسکویی (زاده ۱۳۴۵ در تهران) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است.

وی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است.

 

مانی کسراییان (زاده ۱۳۵۵ – شیراز) بازیگر اهل ایران است.

 

ساناز زرین‌ مهر  هنروری که در آثاری نظیر "ساختمان پزشکان” نقشهای کوتاهی را ایفا کرده بود هم به شبکه ماهواره ای جم پیوست.

 

پردیس افکاری (۱۳۴۳) بازیگر ایرانی، متولد شهر تهران می‌باشد و دارای لیسانس کارگردانی است.وی در سال ۱۳۹۵ به شبکه جم پیوست

 

بهارک صالح نیا  بازیگر سینما و تلویزیون، در سال 1364 در شهر تهران متولد شد.

او بازیگری را ازتئاتر و زیر نظر استاد حمید سمندریان آغاز کرد و نقطه آغاز فعالیت تصویری اش بازی در سریال بی صدا فریاد کن(مهدی فخیم زاده 1385) بود. او با ایفای نقش افسر نیروی انتظامی آغاز کرد و در ادامه بیشتر در تله فیلمهای مختلف ظاهر شد.

 

رامسین کبریتی (زاده ۱۳۴۸- تهران) بازیگر ایرانی است. وی تحصیلات خود را در زمینه بازیگری به انجام رسانده‌است.

رامسین کبریتی برای بازی در سریالی در شبکه جم به کشور ترکیه مهاجرت کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
اینا فقط برای مردم فیلم بازی میکنن به نظرشمابایدبراشون چکارکنن هرطورکه راحتن توجامعه دارن زندگی می کنن وهنجارشکنی تنها کاری که میشه براشون کرد اینه که دیگه نخوایم فیلم بازی کنن بذاریم خودواقعیشونو توفیلم ها نشون بدن همون چیزی که به خاطرش دارن میرن
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
رفتید اما حجابتون را حفظ میکدید حدقال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار