منوچهر حبیبی درجلسه سرمایه گذاری و توسعه روستایی گفت: این تسهیلات با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، استانداری قزوین، بنیاد علوی از طریق سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی، سازمان بسیج سازندگی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بین متقاضیان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 11 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین منوچهر حبیبی درجلسه سرمایه گذاری و توسعه روستایی گفت: 200 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به طرح های روستایی با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، استانداری قزوین، بنیاد علوی از طریق سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل میراث فرهنگی، سازمان بسیج سازندگی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بین متقاضیان توزیع خواهد شد.
وی اضافه کرد: رویکرد جدید دولت، برنامه ریزی در راستای مسائل اقتصادی و تأمین معیشت مردم با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشد که برنامه های متنوعی در این زمینه طراحی شده که در حال عملیاتی شدن است.
حبیبی تصریح کرد: یکی از این برنامه ها تلاش در جهت رونق بخشی به تولید و اشتغال روستایی است که اخیرا تفاهمنامه ای فی مابین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا منعقد و به استانها جهت اجرا ابلاغ شده است.
معاون امور عمرانی استاندار اظهار کرد: براساس این تفاهمنامه نحوه انتخاب و معرفی طرح های روستایی از طریق دفتر امور روستایی استانداریها انجام می شود و بررسی توجیه فنی، اقتصادی و مالی طرح ها بر عهده بانک سینا بوده و حداکثر اعلام نظر بانک ۲۰ روز است.
وی در خصوص نحوه بازپرداخت تسهیلات گفت: طرح ها مشمول شش سال دوره مشارکت، دوره تنفس و بازپرداخت خواهند بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار