همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر طرح سراسری «نه به اعتیاد» با مشارکت جوانان جمعیت هلال ‌احمر شهرستان بافق اجرا شد.
کد خبر: ۲۵۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 30 June 2016

به گزارش تابناک یزد،جعفر حسن‌پور  از اجرای طرح سراسری «نه به اعتیاد» در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان بافق در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با شعار «احتیاط کنیم، اعتیاد نزدیک است» و تشکیل زنجیره انسانی در محوطه مجموعه تفرجگاهی آبشار این طرح را برگزار کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر بافق هدف از اجرای این طرح را حساس‌سازی و آگاه‌سازی بیشتر جامعه به ویژه قشر جوان عنوان و بیان کرد: جوانان هلال احمر این شهرستان در طرح مذکور به منظور فرهنگ‌سازی و اعلام مضرات سیگار و قلیان با اهدای شاخه گل به افراد در حال استعمال سیگار و قلیان از آنها درخواست ترک یا تلاش برای ترک این مواد دخانی را کردند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با حضور اعضای جوانان جوانان جمعیت هلال احمر اجرا شد که شامل برپایی نمایشگاهی از آثار مصرف مخدر در انسان بود تا شاید تلنگری برای بیدار کردن افرادی که در دام اعتیاد افتاده‌اند، باشد.

حسن‌پور افزود: همچنین با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی و رئیس منابع طبیعی شهرستان بافق در این برنامه از فرزند شهید «درندی» یکی از شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار