مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران با تأکید به اینکه خام‌خواری تجربه نجات‌بخش بسیاری از بیماران بوده است، گفت: با این وجود برخی نمی‌خواهند تغذیه سالم در کشور فرهنگ‌سازی شود.
کد خبر: ۲۵۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 28 June 2016

به گزارشخبرنگار مهر،مریم ببرحسینی بعدازظهر سه‌شنبه در همایش تغذیه طبیعی راهی به سوی سلامتی در اردبیل تصریح کرد: انجمن تغذیه طبیعی ایران تجربه مطلوبی از درمان انواع بیماری‌ها صرفاً با اصلاح تغذیه دارد.

وی افزود: بطوریکه درمان انواع بیماری‌ها از جمله دیابت، سرطان‌ها، پسوریازیس، دیالیز، میگرن و نازایی به واسطه اصلاح شیوه تغذیه با تجربه‌های موفقی همراه بوده است.

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران با اشاره به شناسایی ۳۹۸ میلیون نفر دیابتی در دنیا اضافه کرد: علاوه بر این در حال حاضر از هر سه زن یک نفر مبتلا به سرطان پستان است و مصرف روزی پنج تن دارو نشان می‌دهد که سونامی مصرف دارو روز به روز افزایش می‌یابد.

ببرحسینی متذکر شد: مصرف دارو در وضعیتی رو به افزایش است که تنها دلیل بیماری تجمع سموم در بدن به واسطه خوردن غذای نامناسب است و تنها علاج آن نیز تغذیه سالم خواهد بود.

وی با اذعان به اینکه بیماری از داروخانه و عطاری آغاز نشده که درمان از آن جا طلب شود، اضافه کرد: تنها با حذف مصرف گوشت و غذای پختنی می‌توان به بسیاری از بیماری‌ها خاتمه داد.

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران با تأکید به اینکه انسان تنها موجودی است که غذای خود را می‌پزد، ادامه داد: این در حالی است که اساساً انسان باید گیاه‌خوار باشد و از خوردن گوشت حیوانات دیگر پرهیز کند.

به گفته ببرحسینی انجمن تغذیه طبیعی به دنبال فرهنگ‌سازی تغذیه سالم است و با این وجود بارها بعد از مصاحبه و اطلاع‌رسانی ما اعتراضات مکرری مطرح شده و عنوان شده است که گیاه‌خواری بدن را با مشکل مواجه می‌سازد.

وی متذکر شد: هم اینک در انجمن عضوی با سابقه بیش از ۴۰ سال گیاه‌خوار داریم که حتی سرماخوردگی را تجربه نکرده است و به تجربه ثابت شده است که خام‌خواری می‌تواند انسان را در مقابل بیماری‌ها ایمن سازد.

مدیر انجمن تغذیه طبیعی ایران تأکید کرد: در واقع از بین رفتن بیماری به این معنی نیست که وجود پزشکان ضروری نخواهد بود بلکه به عنوان مثال فردی که تصادف کرده است نیازمند پزشک است.

ببرحسینی تأکید کرد: اظهارات برخی پزشکان و مافیای دارو مانع از آن می‌شود که تغذیه سالم به مردم اطلاع‌رسانی شود در حالی که هم اینک با تغذیه ناسالم اغلب کودکان با مشکل چاقی، کوتاهی قد و دندان‌های خراب مواجه‌اند.

وی از مسئولان خواستار فرهنگ‌سازی این مهم شد و افزود: هر فرد علاقه‌مندی می‌تواند به تدریج وعده‌های غذای پختنی و گوشتی را کاهش داده و خام‌خواری کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار