مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در 70 نقطه در سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 23 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،حجت الاسلام محمد فخرالدینی افزود: همزمان با سراسر کشور ، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تمامی مناطق استان برگزار می شود .
وی ادامه داد: این مراسم در روز جمعه یازدهم تیرماه مصادف با 25 ماه رمضان در شهرستان یزد از ساعت 11 صبح از میدان شهید بهشتی (ره) آغاز و تا مسجد ملااسماعیل ( محل برگزاری نمازجمعه ) ادامه خواهد شد .
این مسئول اظهار داشت: در محل مسجد ملا اسماعیل یزد ابتدا قطعنامه سراسری راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت می شود و سپس مردم ولایتمدار به خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گوش فرا می دهند .
فخرالدینی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در مناطق و شهرستان های تابعه استان نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار برگزار می شود که خشم و انزجار خود را نسبت به غاصبان صهیونیستی اعلام می کنند .
وی گفت: در روز راهپیمایی در یزد و شهرستان های استان برنامه های جانبی فرهنگی برای اقشار مختلف مردم پیش بینی شده که با همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و تشکل های مردمی اجرا می شود .
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس بخاطر تحولات منطقه و جهان اسلام از اهمیت زیادی برخوردار است لذا باید همه مردم شجاع فعالانه در این عرصه خطیر حضوری پرشور داشته باشند .
فخرالدینی گفت: راهپیمایی روز قدس تبلور همبستگی مردم فهیم با مردم مظلوم فلسطین و اوج کینه به غاصبان صهیونیستی است که سال های متمادی است از هیچ جنایتی علیه مردم ستمیده دریغ نمی کنند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار