با برگزاری مسابقات شمشیربازی
شمشیرباز پرآوازه نیر قهرمان مسابقات شمشیربازی فلوره جوانان استان اردبیل شد.
کد خبر: ۲۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 18 April 2015

به گزارش فارس، در این رقابت‌ها که صبح امروز به پایان رسید، محمدرضا وثوقی مدال طلای فلوره جوانان استان اردبیل را با خود به شهرش برد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان استان در اسلحه فلوره، از صبح روز جمعه 28 فروردین ماه و به مناسبت «روز ارتش» با حضور 19 فلوریست برگزار شد. در این رقابت‌ها و پس از برگزاری 64 دیدار انفرادی، محمد رضا وثوقی و سید محمد گرمرودی راهی بازی نهایی شدند که در این دیدار، وثوقی که در زمان‌های اولیه بازی از حریف خود عقب بود، توانست جبران کرده و در نهایت با نتیجه 15 بر 12 حریف اردبیلی خود را شکست داد و به مدال طلای این مسابقات دست یافت.

گرمرودی نقره گرفت و مبین تقوی و احمد رضا کنعانی هر دو از اردبیل سوم شدند و مدال برنز مشترک بدست آوردند.

بازی فینال و همچنین مراسم توزیع مدال و جوایز مسابقات با حضور بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل و محمد رضا برادران معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان مسابقات برگزار شد.

در این مراسم ابتدا هادی صباغی رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گزارشی از روند برگزاری این مسابقات ارائه کرد و سپس ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل طی سخنان با تقدیر و تشکر از عملکرد هیئت شمشیربازی استان، این هیئت را جزو 6 هیئت اولویت‌دار ورزش استان و یکی از هیئت‌های دارای اهمیت بالا برای ورزش استان دانست و تصریح کرد: در جلسه‌ای که در حضور استاندار اردبیل داشتیم هیئت شمشیربازی را هم برای جذب مساعدت و حمایت به همراه پنج هیئت دیگر به عنوان هیئت‌های اولویت‌دار معرفی کردیم تا در سال جاری بتوانیم از فعالیت‌های این هیئت بیش از پیش حمایت کنیم.

وی افزود: ضمن اینکه شمشیربازی استان جزو 4 هیئت اول ورزش استان اردبیل برای حمایت ویژه به وزارت ورزش و جوانان هم معرفی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید مجدد بر تلاش بیش از پیش ورزشکاران برای ارتقای توان فنی و بدنی، از رئیس هیئت استان اردبیل خواست در خصوص علت عدم حضور شهرستان‌های سرعین، خلخال و گرمی در این مسابقات در اسرع وقت  بررسی و ارائه گزارش کند.

در این مسابقات شهرستان‌های گرمی، خلخال و سرعین علیرغم داشتن بازیکنان مطرح و خوب در این رده سنی، به صورت غیر مترقبه حضور نداشتند که موجب ناراحتی و گلایه مسئولان هیئت استان شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار