مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی از صدور شناسنامه ایثار برای شهید امانی شهید شاخص خبرنگار استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 08 June 2016

علی زاهدی‌نیا بعدازظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج رسانه بابیان اینکه شناسنامه شهید محمدرضا امانی قرار است طی روز خبرنگار رونمایی شود گفت: هم‌اکنون طراحی شناسنامه‌ این شهید انجام‌شده و قرار است نام این شهید و مشخصات آن‌ در کتابچه شهدا هم به چاپ برسد.

وی اظهار داشت: در راستای زنده نگاه‌داشتن یاد شهدای استان برای نخستین بار در کشور، شناسنامه ایثار برای 3 هزار شهید والامقام استان خراسان شمالی صادر می‌شود.

مدیرکل ثبت‌احوال خراسان شمالی گفت: بر اساس برنامه قرار است تا شناسنامه‌های شهدای استان طی کنگره بزرگ شهدای استان که مهرماه امسال برگزار می‌شود رونمایی و به خانواده آن‌ها اهدا شود.

وی همچنین رونمایی از شناسنامه ایثار شهید خبرنگار خراسان شمالی را از برنامه‌های ثبت‌احوال عنوان کرد.

مسؤول بسیج رسانه استان خراسان شمالی نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد شهیدان تاکید کرد: امروز هرچه داریم به برکت مجاهدت‌ها و خون شهدای گرانقدر است.

زاهد احمدی بابیان اینکه یاد شهدا همواره ماندگار است تصریح کرد: به برکت خون شهدا امروز کشور از امنیت پایدار برخوردار است.

وی گفت: اکنون به یمن انقلاب اسلامی، شاهد توسعه و تعمیق روزافزون فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم که این به برکت انقلاب برای نظام اسلامی رقم خورده است.

مسؤول بسیج رسانه استان خراسان شمالی بیان داشت: همواره باید قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و از آرمان‌های والای آن صیانت کرد.

وی گفت: مردم هم همواره در پای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بوده و وفاداری خود را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند.

مسؤول بسیج رسانه استان خراسان شمالی همچنین با برشمردن اجلاسیه 3 هزار شهید استان در مهرماه 95 امسال، تصریح کرد: بی‌گمان این اجلاسیه فرصت مناسبی است تا مردم و به‌ویژه جوانان بافرهنگ متعالی ایثار و شهادت آشنا شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار