رییس اداره فنی و حرفه ای مهریز از شروع آموزش رایگان 50 رشته این بخش در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۲۳۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 27 May 2016
به گزارش تابناک یزد،هادی ابویی افزود: از مجموع دوره های آموزشی 30 دوره مخصوص آقایان و 20 دوره بقیه نیز مخصوص بانوان در گروه های مختلف سنی است .
وی ادامه داد: دوره های آموزشی زیر پوشش این اداره از حداقل 32 ساعت آغاز و در برخی دوره ها تا 288 ساعت طول می کشد و مربیان مجرب نسبت به ارائه آموزش بصورت تئوری و عملی اقدام می کنند.
رییس اداره فنی و حرفه ای مهریز گفت: تمامی دوره های آموزشی فنی و حرفه ای با وجود کارگاه های مجهز و وسایل مورد نیاز و بصورت رایگان برگزار و در پایان با برگزاری امتحانات نسبت به ارائه گواهینامه معتبر اقدام می شود .
ابویی خاطر نشان کرد: از مهمترین دوره های آموزشی مخصوص آقایان دوره های مخصوص رشته برق ، الکترونیکی ، تعمیر کار اتومبیل ، اتوماسیون اداری و رشته های بانوان شامل شهروند الکترونیک ، رشته های خیاطی و گلدوزی و هنری است .
وی گفت: دوره های آموزش فنی و حرفه ای در طول سال و بخصوص فصل تابستان برگزار که خوشبخانه در سال های اخیر با استقال خوب خانواده ها و فرزندان آنها مواجه شده است .
وی افزود: معرفی برای وصول وام اشتغالزایی و اخذ پروانه کسب با استفاده از گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای از مزیای مهم حضور در دوره های آموزش این اداره است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار