دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد از تقویت تیمهای پایه و بومی به عنوان اولویت اصلی این هیات در سال 95 خبر داد و به بیان برنامه های مهم این هیات در سال جاری پرداخت.
کد خبر: ۲۳۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 26 May 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مصطفی سجادی با بیان اینکه با وجود کمبود امکانات از جمله استخر مناسب در استان، سال گذشته نتایج خوبی برای تیمهای شنا و واترپلو بدست آمد افزود: قهرمانی تیم واترپلو 13و 14 سال در 2 مرحله و سومی تیم شنا در مسابقات قهرمانی کشور نشان دهنده سیر صعودی این رشته ها در استان یزد است.
وی با اظهار امیدواری از تداوم کسب عنوان های قهرمانی در سال جاری برای یزد خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ شنای آقایان و بانوان استان در سه مرحله، جشنواره شنای مادران سالم، جشنواره استعدادیابی شنا و همچنین برگزاری لیگ واترپلو در چهار مرحله از مهمترین مسابقات استانی در سال 95 خواهد بود.
این مسئول اظهار کرد: برگزاری دوره های مربیگری و داوری با حضور مدرسان و مربیان مطرح کشوری نیز از برنامه های کمیته آموزش این هیات است که همچون سال گذشته با جدیت دنبال خواهد شد.
سجادی با اشاره به نیاز مبرم هیات شنای استان به استخر مناسب برای پایگاه قهرمانی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و پیش بینی هجوم هنرجویان نونهال و نوجوان برای آموزش شنا مانند سال گذشته در صورت فراهم شدن امکانات خوب و فضای مناسب می توانیم برای سالهای آینده استعدادهای شایسته استان را شناسایی کرده و پرورش دهیم.
وی در پایان ضمن قدردانی از مربیان ، داوران، شناگران ، باشگاههای خصوصی و خانواده بزرگ شنا و واترپلو استان یزد که سال گذشته با دلسوزی و تلاش خود به موفقیت ورزش مفرح شنا در یزد کمک کردند ، تداوم حمایت و همراهی آنان را در سال جاری خواستار شد.
استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت دارای 47 هیات ورزشی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار