کد خبر: ۲۳۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 26 May 2016

به گزارش تابناک یزد،دبیر کل گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان یزد برای سرمایه گذاری، خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در این استان شد.

  "سیدعلی محمد موسوی" در دیدار با استاندار یزد، این استان را دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری، صنعت و معدن دانست و خواستار فراهم شدن بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در این استان شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه، خاطر نشان کرد: آماده هر نوع همکاری با استان یزد در حوزه‌های مختلف هستیم.

"سید محمد میرمحمدی" استاندار یزد نیز در این دیدار با اشاره به قدرت کشورهای اسلامی در صورت اتحاد و همبستگی، اظهار کرد: یکی از مشکلات کشورهای اسلامی این است که ارتباطات پایدار را با یکدیگر کمتر برقرار می‌کنند، زیرا بیشتر تحت تأثیر قدرت‌های بزرگ جهت‌گیری می‌کنند.

وی با بیان این که جهان اسلام از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است، افزود: کشورهای اسلامی می‌توانند به هم کمک کنند و همدیگر را تقویت کنند.

میرمحمدی با اشاره به دوران پساتحریم، تصریح کرد: این دوران فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم رابطه خود را به ویژه در حوزه صنعت و تجارت با کشورهای جهان و کشورهای اسلامی گسترش دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار