دبیر اجرایی ششمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید در یزد گفت: 400 مقاله به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال شد.
کد خبر: ۲۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 15 April 2015
به گزارش تابناک یزد، علی عبدلی با بیان اینکه این کنگره از 28 فروردین ماه به مدت سه روز برگزار می شود افزود: از این تعداد 220 مقاله توسط هیات داوران پذیرفته شد که 160 مورد آن بصورت پوستر و 60 مورد هم بصورت سخنرانی در کنگره یاد شده ارائه می شود.

عبدلی افزایش سطح علمی متخصصان و کارشناسان در زمینه طب تولید مثل و حمایت از پژوهش های دانشجویی مرتبط با طب تولید مثل را از اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد و اظهار کرد: 9 نفر از اساتید از کشورهای آلمان ، ایتالیا، انگلیس ، اسپانیا ، بلژیک، امارات متحده، یونان، استرالیا و افغانستان در کنگره مورد اشاره سخنرانی خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: همزمان با این کنگره ، نخستین کنگره ژنتیک با محورهای آندرولوژی، تکنیکهای کمک باروری ، شبیه سازی روشهای تشخیصی، جنین شناسی ، اپیدمیولوژی ناباروری، حفظ باروری و ژنتیک تولیدمثل برگزار می شود.

عبدلی برگزاری پنج کارگاه آموزشی و نمایشگاه را از دیگر برنامه های جنبی ششمین کنگره بین المللی طی تولید مثل و ژنتیک بیان کرد و افزود: مجموعا 600 نفر از اساتید ، دانشجویان و متخصصان زنان و زایمان و ژنتیک در این کنگره حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار