فرماندار شمیرانات:
فرماندار شهرستان شمیرانات از افزایش خسارت سیل اخیر رودبار قصران به 150 میلیارد تومان فقط در بخش دولتی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 15 April 2015
عزت‌الله خان‌‌محمدی گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین اخبار سیل رودبار قصران و برآورد خسارت سیل در منطقه اظهار کرد: با توجه به استعلام‌های گرفته شده از دستگاه‌های خدمات‌رسان و بازدیدی که به همراه مسئولان از تمام محورها داشتیم، حوزه شهرداری فشم، شهرداری شمشک، اداره راه و شهرسازی، ادارات آب و فاضلاب شهری، برق، گاز و مخابرات اعلام خسارت کردند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در مجموع برآورد اولیه‌ای که سیل اخیر به شبکه‌های زیرساختی و ... خسارت وارد کرده است را مبلغ 150 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند که باید در اسرع وقت در این مناطق بازسازی و ترمیم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان شمیرانات افزود: این جمع برآورد اولیه ادارات است؛ اما مقداری خسارت نیز به اموال شهروندان وارد شده و دچار صدمه و آسیب شده‌اند که این مورد را با تشکیل یک کارگروه و کمیته برای شناسایی، بررسی و برآورد مقدار خسارات پیگیری می‌کنیم.

خان‌محمدی ادامه داد: تلاش می‌شود تا با وارد شدن به این بخش، تعیین خساراتی که به مردم وارد شده به سرعت انجام شود تا پس از بررسی و تکمیل اطلاعات موجود، برای رسیدگی اقدام شود و اتخاذ تصمیمات لازم در این خصوص صورت گیرد.

بارندگی‌های شدید در نقاط شمالی استان تهران که در آخرین روزهای ماه نخست فصل بهار رخ داد، سبب ایجاد مشکلاتی برای مردم و وارد آمدن خسارت‌هایی به منازل و زیرساخت‌ها شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار