به گزارش تابناک یزد،محمود شاكری شمسی که به همراه معاون سياسی و اجتماعی فرمانداری به کمیته امداد رفته بود، در جمع پرسنل اين اداره با تبريك فرا رسيدن ماه شعبان و اعياد خجسته اين ماه اظهار داشت: هيچ عبادتی و ارزشی بالاتر از خدمت به مردم نيست و هر فرد مسئولی در هر اداره و سازمانی بايد اين فرصت به دست آمده را غنيمت شمارد.

فرماندار يزد افزود: خدمت رسانی به مردم در نهاد مقدس كميته امداد امام خميني (ره) از حساسيت بسيار بالايی برخوردار است، و ضروری است تا پرسنل اين نهاد با خوشرويی و در كمال احترام نسبت به رفع نيازها و مسائل مادی و معنوی ارباب رجوعان خود همت داشته باشند.

وی در بخشی ديگر از مطالب خود با تقدير از عملكرد كميته امداد در توانمند سازی مدد جويان تحت پوشش تصريح كرد: باید به سمتی حرکت کرد که هر روز شاهد کاهش آمار مددجویان بوده تا بتوانیم از ظرفیتها و پتانسیل های بی شمار این نهاد در بخش های دیگر جامعه استفاده نماییم.

شاكري شمسي با تأکید به اینکه واگذاری امور به خود مردم همیشه تأثیرگذار بوده و نتایج خوبی را به دنبال داشته است، گفت: کمیته امداد می تواند از طریق واگذاری برخی امور به انجمن ها ، هیأت های مذهبی ، سمن ها و ... بیش از گذشته در این مسیر قدم بردارد.

فرماندار يزد در پايان بر استفاده از ظرفيت های خيرين در اين حوزه نيز تأكيد كرد و ابراز داشت: ماه مبارك رمضان فرصت بسيار خوبي است تا بتوانيم با حضور خيرين در مراسم های مختلف از توانمندي های آنان استفاده نماييم.