با مساعدت بنیاد بتا جا پروژه میدان بار همدان اجرایی خواهد شد و اجرای پروژه میدان بار همدان ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه دارد.
کد خبر: ۲۲۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 11 May 2016
مسئول دبیرخانه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در همدان گفت: با مساعدت بنیاد بتا جا پروژه میدان بار همدان اجرایی خواهد شد و اجرای پروژه میدان بار همدان ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه دارد.

به گزارش مهر، خسرو سامری ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی انعقاد قرارداد اجرایی پروژه میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهرداری همدان بابیان اینکه  پیرو مساعدت و همکاری مناسب بنیاد بتا جا پروژه میدان بار همدان اجرایی خواهد شد که امیدواریم این امر در مدت مشخص‌شده به پایان برسد، گفت: باید واگذاری پروژه‌ها به بخش غیردولتی تقویت شود.

مسئول دبیرخانه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در همدان ابراز امیدواری کرد: با احداث این پروژه در استان همدان شاهد عینی و عملیاتی شدن ورود بخش خصوصی به اجرای پروژه‌های بزرگ خواهیم بود.

وی از شروع به کارکرد شهرداری برای اجرای پروژه دو پل و تقاطع غیر هم‌سطح در همدان خبر داد و گفت :کار به نحو احسنت در حال اجرا است.

عضو شورای شهر همدان نیز بابیان اینکه همدان یک عقب‌ماندگی بسیار جدی دارد و برای جبران آن از سرمایه‌گذاران کشور که توان کار کردن دارند دعوت به همکاری می‌کند، گفت: همدان قابلیت سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، تولیدی و فنی دارد.

علی پرزاد با اشاره به اینکه خوشبختانه اکثر کارها با همراهی دولت و همیاری مردم به سطح بالایی رسیده است و باید در کنار پروژه‌های بزرگ در حال اقدام، پروژه‌های دیگر نیز موردمطالعه قرار گیرد، گفت: همدان می‌تواند یک مرکز قوی درمانی در خاورمیانه باشد.

وی بابیان اینکه همدان می‌تواند یک مرکز گردشگری در غرب کشور باشد، عنوان کرد: همدان توانایی همکاری در صنعت خودروسازی با مجموعه‌های داخلی و خارجی را دارد، چه‌بسا پایه‌گذاری این طرح‌ها از قبل ریخته و زمینه‌ای نیز برای انجام آماده شد اما مقدمات فراهم نشد و به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی گفت : باید گام‌ها را بلند برداشت و هدف‌ها را بلند ترسیم کرد تا این عقب‌افتادگی‌ها جبران شود زیرا نقطه شروع کار نباید نقطه ایستادن باشد بلکه حرکت به جلو و پیشرفت را در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار