کد خبر: ۲۲۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 11 May 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران خواستار رسیدگی به عملکرد و قصور همه عوامل این باشگاه شد.

علیرضا اکبرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال تهران امسال در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی عملکردی داشته است که باید در پایان فصل به طور دقیق مورد ارزشیابی و بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: استقلال امسال می‌توانست به راحتی قهرمان لیگ برتر شود و به دلیل عملکرد این تیم در نیم فصل دوم،‌ امروز و هفته بیست و نهم این رقابت‌ها شانس قهرمانی را به حریفان واگذار کرده است.

این پیشکسوت فوتبال گفت: در نیم فصل دوم و در 9 مسابقه، استقلال تنها دو پیروزی را تجربه کرد و این در حالی است که در اکثر هفته‌ها در صدر جدول قرار داشت.

اکبرپور افزود: تیمی که می‌تواند سه و چهار گل وارد دروازه تیم‌های قدرتمند لیگ از جمله فولاد کند و به فینال رقابت‌های جام حذفی راه یابد، چگونه در برابر تیم‌هایی که حرفی برای گفتن برابر اکثر تیم‌ها نداشتند، به مساوی رضایت داده و یا شکست می‌خورد.

وی بیان داشت: بنابراین می‌توان گفت که امسال استقلال در نتیجه گیری فراز و فرودهای بسیاری داشته و باید دلایل این امر بررسی شود.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شایعاتی که به تغییر و تحولات مربوط به کادر فنی این تیم مطرح می‌َشود اشاره کرد و گفت: ما هر زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد، اول به فکر تغییر مربی می‌رویم. من قبول دارم که کادر فنی استقلال امسال در برخی از رقابت‌ها به ویژه دیدارهای حساس عملکرد خوبی نداشته،‌ اما آیا تمام مشکلات این تیم مربوط به مربیان است.

اکبرپور گفت: به طور قطع تیم مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان و حتی هواداران و پیکشوستان هر کدام ضعف‌هایی داشته و دارند که چنین نتایجی حاصل شده است، لذا باید عملکرد تمام عوامل باشگاه به طور دقیق بررسی و قصور هر کدام مشخص شود.

وی در پایان با توجه به در پیش بودن دو مسابقه حساس برای تیم فوتبال استقلال تهران به ویژه در فینال رقابت‌های جام حذفی، از هواداران این تیم خواست که به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در این دو مسابقه تیم خود را حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار