کد خبر: ۲۲۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲ 11 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بر همگانی کردن و استعدادیابی رشته اسکیت تاکید کرد.

"مسعود شريعتي" در اولین نشست هیات اسکیت استان یزد گفت: هیات اسکیت استان یزد باید توسعه برنامه‌های استعدادیابی، ارتقاء فرهنگی ورزش اسکیت و افزایش سطح توان فنی و دانش مربیان و ورزشکاران را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وي افزود: اسکیت از جمله رشته‌های محبوب و مورد علاقه جوانان و خانواده‌ها به شمار می‌رود، هر چند این رشته نوپا است و باید با کار و تلاش مضاعف بستر مناسب برای رشد و توسعه آن ایجاد شود.

شريعتي اظهار كرد: استان یزد از پتانسیل بالایی در رشته اسکیت برخوردار است که باید شناسایی و کشف استعدادهای بالقوه مورد توجه قرار گیرد تا این استعدادهای بالقوه به استعدادهای بالفعل تبدیل شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه بر همگانی کردن این رشته نيز تاکید و تصریح کرد: همگانی کردن این رشته ورزشی و ترغیب جوانان به حضور در رشته اسکیت است باید با جدیت دنبال شود و با برگزاری همایش های مختلف همگانی و راه اندازی این رشته در پارک ها، زمینه توسعه و گسترش ورزش اسکیت فراهم شود.

" محمدصادق طهماسبي" رئیس هیات اسکیت استان یزد نيز در ادامه گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد و گفت: خوشبختانه در سال جدید سه نفر از پسران و یک نفر از دختران اسکیت باز یزدی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وي افزود: تلاش مي‌كنيم با یک برنامه‌ریزی منظم و تلاش، رشته اسکیت را بیش از پیش در استان در دو بعد همگانی و قهرمانی گسترش دهیم.

گفتني است؛ در پایان این نشست نيز از اسکیت‌بازان یزدی به اردوی تیم ملی تجلیل به عمل آمد و احکام مسئولین کمیته‌های هیات اسکیت استان اعطا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار