رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران از برگزاری نخستین المپیاد ملی بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 24 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الله علی‌محمدی با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ملی بهره‌وری بخش کشاورزی، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در نظر دارد در راستای اجرای قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، نخستین المپیاد ملی بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی را در این استان برگزار کند.

وی تصریح کرد: در این المپیاد از فعالان بهره‌وری بخش کشاورزی که بهبود مداوم این امر را با به کارگیری درست منابع و نهاده‌های تولید در نظر دارند، تجلیل به عمل می‌آید.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با اشاره به اینکه نخستین المپیاد کشاورزی و منابع طبیعی با موضوع مدیریت جهادی، بهره‌وری کشاورزی و توسعه پایدار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این المپیاد برترین‌های بخش کشاورزی و منابع طبیعی را با ارزیابی‌های به دست آمده بر نتیجه موفقیت‌ها مشخص و معرفی می‌کند.

علی‌محمدی گفت: شناسایی، انتخاب، معرفی و تجلیل از فعالان بهره ور و نمونه در فرآیند ترویج و توسعه کشاورزی، به عنوان حلقه‌ای مهم در زنجیره تبادل دانش میان کشاورزان و تولیدکنندگان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اظهار کرد: توسعه پایدار بخش کشاورزی به توسعه، رشد و ارتقای بهره‌وری تمام فعالان زنجیره تأمین کشاورزی مربوط می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با اشاره به اهمیت برگزاری این المپیاد، اظهار کرد: هم‌اندیشی، تبادل نظر و تقویت و توسعه ارتباط میان مسئولان و نهادهای تصمیم‌گیر، تولید کنندگان ، شبکه توزیع، نخبگان فعال و کارآفرینان برتر در بخش کشاورزی و منابع طبیعی از مهم‌ترین اهداف این المپیاد است.

این مسئول با اشاره به اینکه ایجاد جنبش و حرکت ملی در راستای ارتقای بهره‌وری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز یکی دیگر از اهداف برگزاری این المپیاد است؛ خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه تبادل تجربه، ارائه الگوهای علمی و عملی در بخش کشاورزی و منابع طبیعی و ایجاد بستر مناسب برای ارتقای بهره‌وری در این بخش از دیگر برنامه‌ها و اهداف این المپیاد است.

وی درباره نتایج و دستاوردهای شرکت در این المپیاد نیز، گفت: با برگزاری این المپیاد فعالان بخش کشاورزی و منابع طبیعی می‌توانند با شرکت در فضای رقابتی و امکان مقایسه سطح عملکرد و بهره‌وری بنگاه‌های هم تراز خود با آگاهی نقاط قوت و ضعف، سطح عملکرد خود را افزایش دهند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران، نتایج دیگر برگزاری این مراسم را نهادینه شدن تفکر کار هوشمندانه، مدیریت بهره وری با اندازه‌گیری، تحلیل و بهبود مستمر بهره‌وری به منظور سودآوری بلند مدت و پایدارو همچنین دریافت تسهیلات ویژه آموزشی و مشاوره برای اجرای برنامه‌های بهبود از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دانست.

این مسئول یادآور شد: روش ثبت‌نام حضور در این المپیاد به شکل اینترنتی و با مراجعه به سایت المپیادwww.agripro.irانجام می ‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در تجلیل از برگزیدگان، نگاه به رویکرد تشویقی و رقابتی المپیاد ملی بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، بنگاه‌ها و فعالان بخش کشاورزی با توجه به حوزه مشارکت و امتیازهای به دست آمده، نشان‌های عالی زرین بهره‌وری و دیپلم افتخار اهدا می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار