کد خبر: ۲۱۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 23 April 2016
استان‌ها > فارس - رئیس بیمارستان تخصصی علوم اعصاب هانوفر آلمان، از ایجاد مهمترین مرکز علوم مغز واعصاب کشور با کمک مرکز علوم ومغز واعصاب هانوفردر شیراز خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین از شیراز،پرفسور مجيد سميعي، بعدازظهر شنبه 4 ارديبهشت در يك كنفرانس خبري در شيراز، با اشاره به اینکه در تهران یکی از بزرگترین مراکز مغز و اعصاب کشور در حال احداث، گفت: بناداریم در شیراز نیز با کمک خیرین، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت استان مرکزی مشابه تهران بسازیم.

وي افزود: هدف از ایجاد چنین مرکزی تنها ارائه خدمات پزشکی نیست بلکه توسعه ارتباطات علمی بین دانشگاه شیراز و مرکز علوم مغز و اعصاب هانوفر آلمان مد نظر است.

سميعي، تبادل دانشجو در مقاطع فوق تخصصي و فلوشيپ را یکی دیگر از اهداف این مرکز عنوان کرد، و افزود: اعزام اساتيد علوم اعصاب به شيراز و كمك به انتقال مطالب جديد علمي و شناسايي افراد برجسته در عرصه پزشكي و ايجاد بورسيه‌اي براي حضور اين افراد در آلمان است.

رئيس بيمارستان تخصصي علوم اعصاب هانوفر آلمان، ايجاد يك بنياد علمي با مشاركت مردم و خيرين و همراهي و حمايت دستگاه‌هاي اجرايي و مسئولان، بسيار مهم عنوان کرد و ادامه داد:  استاندار فارس و رئيس دانشگاه علوم پزشكي شيراز در اين خصوص مصمم هستند.

وی با بیان اینکه، ایجاد مراکز علمی صد برابر مهمتر از ساخت یک ساختمان است و خیرین را باید تشویق کرد به چنین اقداماتی، گفت: برای ایجاد این مرکز زمینی به مساحت 10 هکتار اختصاص داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار