دانشگاه علوم پزشكي شيراز امروز ميزبان پروفسور مجيد سميعي است. اين استاد برجسته علوم پزشكي در بخش هاي مختلف دانشگاه حضور مي يابد.
کد خبر: ۲۱۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 23 April 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: برنامه حضور اين استاد بين المللي در شيراز، با برپايي نشستي در بيمارستان نمازي و در جمع استادان جراحي اعصاب اين بيمارستان، از ساعت و هشت و 30دقيقه صبح، آغاز مي شود.

حضور پروفسور سميعي در شيراز، با برپايي نشست و سخنراني در تالار اجتماعات سينا و صدرا، ادامه مي يابد.

اين نشست، از ساعت 9 و 45دقيقه صبح، آغاز مي شود و با برنامه هاي ويژه هفته سلامت و معرفي دانشگاه و برپايي نشست سخنراني اين استاد برجسته جهاني در جمع دانشجويان و جامعه دانشگاهي و فرهنگي شيراز، ادامه دارد.

با پايان اين برنامه تا ظهر امروز، امضاي تفاهم نامه اي ميان دانشگاه علوم پزشكي شيراز و پروفسور سميعي، براي توسعه علوم اعصاب در فارس و راه اندازي بنياد علم و دانش در شيراز، به عنوان ديگر برنامه حضور اين استاد برجسته بين المللي در جمع دانشگاهيان علوم پزشكي شيراز، پيش بيني شده است.

بازديد از بيمارستان بزرگ خيريه پيوند اعضاي بوعلي سينا، ديگر برنامه پروفسور سميعي، به ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شيراز است.

مجيد سميعي پزشك و جراح مغز و اعصاب سرشناس ايراني است. او در حال حاضر رياست بيمارستان خصوصي علوم عصبي هانوفر در آلمان را بر عهده دارد كه خود بنيان‌گذار آن بوده است.

وي در زمينهٔ تورم مغز و ترميم و بازسازي جراحي دستگاه عصبي محيطي مطالعات مهمي انجام داده‌است.
سميعي بيشترين اعمال جراحي روي تومورهاي موسوم به «نورينوم آكوستيك» انجام داده‌ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار