نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اظهار كرد: اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم، مورد رضایت همگان قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۱۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 23 April 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اظهار كرد: اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم، مورد رضایت همگان قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا،آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان كرد: با وجود اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت ولی در این زمنیه راه طولانی در پیش است.

وی اضافه كرد: روزانه 40 میلیارد ریال در كشور هزینه خرید سیگار می شود و فرد سیگاری هم در نهایت دچار بیماری شده و جان می دهد.

وی افزود: اگر این میزان هزینه برای كسب علم ، دانش، معرفت و ساخت مجتمع های علمی و فرهگی هزینه شود بطور حتم جهان گلستان می شود.

عضو خبرگان رهبری تصریح كرد: طبق آمارهای ارائه شده 35 درصد از زوجین فرزند ندارند یا تك فرزند هستند در حالیكه باید به این موضوع به طور جدی توجه شود.

آیت الله محمدی با ذكر اینكه در زمان ظهور امام زمان (عج) بیماری وجود نخواهد داشت تصریح كرد: در این زمان برخی یكهزار سال عمر می كنند و حتی صاحب یكهزار فرزند می شوند.

* بزرگترین مشكل كشورهای جهان رهبری ناصالح است
وی با ذكر اینكه بزرگترین نیاز بشر، رهبری است اظهار كرد: هشت میلیارد بشر روی زمین با هزاران گرفتاری دست و پنجه نرم می كنند كه عامل 99 درصد از این گرفتاریها وجود رهبری ناصالح است.

امام جمعه همدان گفت: علت آواره و به خاك و خون كشیده شدن مردم یمن، وجود رهبری فاسق و فاسد در راس حكومت عربستان است.

وی اضافه كرد: كشور افغانستان بیش از سه دهه فاقد امنیت بوده و پس از سوریه با پنج میلیون آواره بیشترین میزان آوارگان را به خود اختصاص داده است.

وی با ذكر اینكه نیاز به رهبری صالح از نان شب هم واجب تر است تصریح كرد: با وجود اینكه ایران در سه دهه گذشته مورد آزار و اذیت دشمنان خارجی و برخی افراد داخلی قرار گرفت ولی بواسطه وجود رهبری، ایران به یك جزیره امن تبدیل شده است.

* اقتصاد مقاومتی را باید از امام علی (ع) فرا گرفت
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: بزرگترین دغدغه رهبری فرزانه انقلاب تحقق اقتصاد مقاومتی در كنار اقدام و عمل است.

آیت الله محمدی افزود: امیرالمومنین علی (ع) 24 نخلستان را بدون داشتن تجهیزات امروزی در مدینه احیا كرد در حالیكه ما در تمام عمرمان یك نهال هم نمی كاریم.

وی همچنین با ذكر اینكه باید از امامان نحوه تربیت فرزندان را فرا گرفت، از ائمه جمعه و جماعات خواست در محافل و منابر در خصوص شیوه تربیتی فرزندان سخرانی كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار