کد خبر: ۲۱۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 15 April 2016

طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری در تبریز؛ تماشاگران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز پس از پایان نیمه اول دیدار تیم های تراکتورسازی و صبای قم در مسیر ورودی رختکن شاهد یک درگیری شدید و تجمع عکاسان و نیروهای انتظامی بودند. این صحنه یک علامت سوال در ذهن حاضرین در ورزشگاه ایجاد کرد که جریان از چه قرار بوده است.

پس از پایان بازی سراغ یکی از شاهدان این صحنه رفته و ماجرا را از او جویا شدیم. این شاهد عینی ماجرای درگیری را این گونه شرح داد:

در طول بازی و پس از پایان نیمه اول شاهد برخی حرکات از سوی حامد لک بودیم که باعث تحریک هواداران تیم تراکتورسازی شده بود. در این بین سینا عشوری هافبک تیم تراکتورسازی در مسیر ورود بازیکنان به رختکن از حامد لک خواست تا این کار را کنار گذاشته و دست از تحریک هواداران بردارد که در این لحظه با جواب تندی از سوی لک سنگربان صبا مواجه شد و همین مساله باعث ایجاد یک درگیری لفظی بین این دو بازیکن شد. علی دایی سرمربی صبا که ناظر این صحنه ها بود نیز وارد ماجرا شده و با سینا عشوری به بحث و مشاجره پرداخت تا فضا به مدت چند دقیق به تشنج کشیده شود.

علی دایی سرمربی صبا که از این اتفاق سخت عصبانی بود در نشست خبری پس از پایان بازی با انتقاد از سینا عشوری گفت:

چرا در هر بازی وقتی درگیری به وجود می آید یک طرف قضیه سینا عشوری است؟ او از نظر فنی بازیکن خوبی است ولی باید این اخلاقش را کنار بگذارد. متأسفانه در بین دو نیمه و در تونل ورزشگاه یکی از بازیکنان تراکتور هرچه که لایق خودش و خانواده اش بود نثار ما کرد!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار