مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام از خرید، نصب و راه اندازی تجهیزات زنجیره سرما در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 09 April 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام، مسعود احتشامی گفت: در ایام تعطیلات نوروز تعداد 12 هزار و 402 نفر از شهروندان چرامی و همچنین میهمانان نوروزی که از اقصی نقاط کشور به شهرستان چرام سفر کرده بودند، جهت پیگیری و مداوای خود به مرکز بهداشتی درمانی چرام مراجعه نمودند.
مهندس احتشامی با ارائه جزئیات بیشتری در خصوص آمار مراجعه بیماران به مرکز شبانه روزی چرام در ایام نوروز، افزود: از این تعداد مراجعه کننده 5 هزار 310 نفر ویزیت پزشک و بقیه مراجعه کنندگان سایر خدمات سرپایی را دریافت نموده اند.
وی همچنین تعداد ماموریت های پایگاههای اورژانس 115 جاده ای را 190 مورد، تعداد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را 212 مورد، تعداد بازرسی از مراکز و اماکن عمومی و گردشگری را 25 مورد، تعداد متخلفین معرفی شده به تعزیرات را 23 مورد و تعداد کلرسنجی انجام گرفته در این ایام را 952 مورد عنوان کرد.
احتشامی در ادامه از خریداری تجهیزات زنجیره سرما در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال خریداری، نصب و راه اندازی شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در پایان، افزود: یکی از کمبودها و اولویت های کاری و زیر ساختی نبود تجهیزات مناسب برای نگهداری واکسن ذخیره در شهرستان بود که با نصب این تجهیزات و راه اندازی آن این مشکل مرتفع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار