رئیس جمعیت هلال احمر چرداول از اسکان و مراجعه یک هزار و 200 گردشگر و مسافر نوروزی در ایستگاه های این جمعیت در ایام نوروز 95 خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 26 March 2016
رئیس جمعیت هلال احمر چرداول از اسکان و مراجعه یک هزار و 200 گردشگر و مسافر نوروزی در ایستگاه های این جمعیت در ایام نوروز 95 خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سجاد نظریان نژاد گفت: طرح ایمنی و سلامت و استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی از 25 اسفند 94 آغاز شده و تا 15 فروردین 95 ادامه دارد.
وی افزود: جمعیت هلال احمر این شهرستان نیز در راستای خدمت رسانی به گردشگران 2 پایگاه امدادی و شش چادر و خیمه گاه در مبادی ورودی شهرستان را فعال کرده است.
نظریان نژاد تاکید کرد: در هفته نخست تعطیلات نوروزی 750 نفر تست فشار خون و بیش از 500 نفر نیز از خیمه ها و امکانات امدادی و خدماتی هلال احمر این شهرستان بهره مند شده اند.
رئیس جمعیت هلال احمر چرداول با اشاره به اینکه در طول هفته گذشته خوشبختانه تاکنون تصادف جاده ای منجر به فوت و یا مجروحیت در سطح این شهرستان نداشته ایم، یادآور شد: یک هزار و 800 عدد نقشه و بروشور شامل نقشه شهرستان و استان و بروشورهای شامل اطلاع از نقاط حادثه خیز و نقاط گردشگری استان و 100 نسخه محصولات فرهنگی در بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع شده است.
شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد و با داشتن 114 اثر تاریخی، فرهنگی و تفریحی ثبت شده در ردیف آثار ملی پذیرای گردشگران و مسافرین نوروزی است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار