فرمانده انتظامی مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 860هزار عدد انواع موادمحترقه یک ماه گذشته در استان خبرداد.
کد خبر: ۱۹۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 15 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مسعود جعفری نسب در رزمایش طرح نوروزی پلیس که با حضور نبیان معاون استاندار مازندران در ساری برگزار شد، گفت: چهار شنبه آخر سال باوری ریشه دار در مردم ایران وجود دارد که ریشه در مروت، جوانمردی خانواده‌ها داشته و افراد رزق و روزی خود را در جمع فقرا تقسیم می‌کنند تا بتوانند سفره های آنها را رنگی کنند.

وی افزود: متاسفانه رسم زیبای چهارشنبه سوری ایرانیان با اقداماتی از افراد ناهنجار و تهاجم فرهنگی در سال‌های اخیر به نوعی ایجاد مزاحمت برای شهروندان تبدیل شده و موجبات ناآرامی را فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه خانوادها نظارت جدی نسبت به فرزندان و محل زندگی خود داشته باشند، تصریح کرد: برای کنترل این ناهنجاری های چهارشنبه سوری که تعداد انگشت شماری به این کار اقدام می‌کنند باید با رویکرد کوچه محوری همه ساکنین خود را مسئول بدانند.

وی با بیان اینکه همه شهروندان رعایت سنت چهارشنبه سوری را لحاظ دارند، ادامه داد: چنانچه عده بخواهند با حرکات ناپسند و انفجار مواد محترقه نامتعارففضای شهری و جامعه را به ناآرامی بکشانند نیروی انتظامی پاسخ تلخی به آنها خواهد داد و با هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی این افراد تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند شد.

جعفری نسب با بیان اینکه تعداد مجرمانی که در چهارشنبه سوری نظم عمومی را بر هم می زنند بسیار اندک است، اظهار کرد: در یکماه گذشته 860 هزار عدد مواد محترقه از دسترس افراد جمع آوری شد.

وی یادآور شد: از اواخر دهه اسفند تا دهه دوم فروردین نیروی انتظامی برای تامین امنیت و حفظ نظم عمومی همراه پلیس راه و دیگر دستگاه های ستاد تسهیلات نوروزی حضور فعال دارند و از بروز جرائم جلوگیری خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران از همه رسانه‌ها و صداو سیما تشکر کرد و عنوان کرد: نیروی انتظامی با هر گونه ناهنجاری عمومی در چهارشنبه سوری، بی‌حجابی، سگ گردانی و حیوان گردانی در شهر برخورد تلخی دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار