معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: نوروز بهترین بستر و فرصت برای معرفی قابلیت ها و ظرفیت های استان به منظور جلب سرمایه گذاران و توسعه فعالیت های حوزه تولید و اشتغال است.
کد خبر: ۱۹۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 15 March 2016

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: نوروز بهترین بستر و فرصت برای معرفی قابلیت ها و ظرفیت های استان به منظور جلب سرمایه گذاران و توسعه فعالیت های حوزه تولید و اشتغال است.

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری روز سه شنبه در آیین افتتاح ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروز 95 استان ایلام اظهار کرد: تعطیلات نوروزی بستری فراهم می کند که مردمان سایر نقاط کشور به استان ما سفر کنند و در بازگشت مبلغی برای این استان باشند.
وی افزود: گردشگران و مهمانان نوروزی بهترین مبلغ برای استان ایلام هستند و ما باید تلاش کنیم از این فرصت به بهترین نحو برای معرفی ظرفیت های این استان بهره برداری کنیم.
معاون استاندار ایلام گفت: شرایط استان ایلام برای پذیرایی از گردشگران و مهمانان نوروزی سال به سال در حال بهبود است و تمامی مردم کشور می توانند در کمال سلامت، امنیت و احترام به این استان سفر کنند.
کلانتری یادآور شد: برای پذیرایی شایسته از گردشگران نوروزی همه ما باید بسترها را آماده کرده، تکلیف مان را بدرستی بشناسیم و مسئولانه عمل کنیم تا خروجی و نتیجه کار به رضایتمندی مهمانان منجر شود.
وی اضافه کرد: باید در خصوص تمامی جزئیات خدمات رسانی به گردشگران برنامه ریزی شود تا مهمانان نوروزی استان در زمینه مسائل ترافیکی در شهرها و جاده ها، نظم و امنیت، اسکان، سرویس های بهداشتی و حمل و نقل و مسائل فرهنگی و اقامه نماز هیچگونه مشکلی نداشته باشند.
وی یادآور شد: تمامی دست اندرکاران خدمات رسانی به گردشگران نیاز به آموزش مستمر و مداوم دارند و در این زمینه به همکاری و همراهی صدا و سیما، خبرگزاری ها و دیگر رسانه ها نیاز است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: فعالیت ها در بحث خدمات رسانی به گردشگران و مهمانان نوروزی آغاز شده و باید به صورت روزانه عیب ها، کمبودها و موانع در این زمینه شناسایی و به سرعت رفع شود.
کلانتری تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم فضای امن، سالم و با نشاط برای گردشگران نوروزی ایجاد و از تمامی امکانات و فرصت ها در این زمینه استفاده شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام نیز در این آیین گفت: 24 دستگاه عضو ستاد اجرایی خدمات سفر به منظور پذیرایی مناسب و شایسته از گردشگران نوروزی تمامی توان و امکانات خود را بکار می گیرند.
عبدالمالک شنبه زاده افزود: با توجه به اوج سفرهای گردشگران و مهمانان در ایام تعطیلات نوروز 95 هماهنگی و همکاری تمامی دستگاه های عضو این ستاد ضروری است و باید تمامی نواقص و مشکلات در زمینه خدمات رسانی به گردشگران نوروزی توسط دستگاه ها برطرف شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: حدود 120 هزار اقلام تبلیغاتی شامل بروشور و کتابچه تهیه شده و در ایام تعطیلات نوروز بین گردشگران و مسافران نوروزی تمامی شهرستان های استان توزیع خواهد شد.
شنبه زاده افزود: همچنین نرم افزار جامع معرفی استان طراحی و تهیه شده است که از طریق کافه بازار قابل دریافت است و قابلیت نصب بر روی کامپیوتر و موبایل و همچنین پخش در خودروها نیز دارد.
وی مهمان نوازی را مهمترین مشخصه و معرف مردم این استان عنوان و اظهار کرد: این استان بر خلاف سال های گذشته دیگر ناشناخته نیست و به برکت اربعین به تمام نقاط کشور شناسانده شده است.
در پایان این آیین رژه خودروهای انتظامی، امدادی و خدمات رسانی دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروز 95 استان ایلام از میدان ارغوان شهر ایلام برگزار و فعالیت ستاد به صورت رسمی آغاز شد.
استان ایلام با برخورداری از یک هزار و 500 جاذبه تاریخی و طبیعی از مناطق مستعد کشور برای توسعه گردشگری و جلب گردشگران است و هر ساله در ایم تعطیلات نوروز گردشگران زیادی از مناطق مختلف استان بازدید می کنند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار