فرمانده سپاه عاشورا گفت: نشاندن لبخند بر لبان امام خامنه‌ای و خار کردن آمریکا با دستگیری تفنگداران آمریکایی‌ها موجب برگزاری تجلیل مردم آذربایجان از سردار فدوی شد.
کد خبر: ۱۹۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴ 08 March 2016

به گزارش تابناک تبریزز، دریادار علی فدوی امشب در حاشیه مراسم تجلیلش توسط رزمندگان، جانبازان و ایثارارگان آذربایجان‌شرقی در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، پاسداران خدمتگزاران رهبری نظام و مردم دانست و اظهار داشت: سپاه پاسداران در حقیقت پاسداران نظام جمهوری اسلامی، رهبری و مردم هستند و حاضر هستند برای دفاع از آنان در هر مکان و زمان از جانشان بگذرند.

سردار فدوی در پاسخ به این سئوال که هنگام دریافت «نشان فتح» از دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا نائل در جریان توقیف شناورهای آمریکایی و بازداشت تفنگداران متجاوز آمریکا در محدوده جزیره فارسی چه احساسی داشته است، گفت: این نشان لطف، بزرگواری و عنایت آقا و امام خامنه‌ای و مردم  بود و ما پاسداران برای این نظام و رهبری و مردم یک لحظه هم دریغ نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: این چهارمین بار است که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در خلیج فارس به این شکل توسط جمهوری اسلامی ایران دستگیر می‌شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: هیچگاه در آب‌های سرزمینی و حتی در آب‌های بین‌المللی نزدیک ما ناو آمریکایی دیده نمی‌شود و برای دیدن آنها باید نزدیک آب‌های سرزمینی کشورهای جنوب خلیج فارس شد.

وی با بیان اینکه به جز جمهوری اسلامی ایران هیچ کس در دنیا جرات توقیف کردن شناورهای آمریکا را ندارد، اظهار داشت: این جرأت به خاطر نیروی خداباوری است که انقلاب اسلامی به ارمغان آورده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه در آماده‌ترین شرایط ممکن قرار داریم، گفت: ما برای بالا بردن توانمان در دریا حتی 24 ساعت را هم در طول این سالها از دست نداده‌ایم.

سردار فدوی با بیان اینکه هرجا نفس و پیام انقلاب اسلامی به آن رسیده همانند ایران اسلامی عمل کرده است، یادآور شد: اگر یمنی‌ها تا امروز توانسته‌اند نه تنها برابر رژیم آل‌سعود بلکه استکبار بایستند این نشان از رسیدن پیام اسلام ناب به جان و دل یمنی‌ها و الهام گرفتن از انقلاب اسلامی است.

به دلیل نشاندن لبخند بر لبان امام خامنه‌ای و خار کردن آمریکا
مردم آذربایجان از سردار فدوی تجلیل کردند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نشاندن لبخند بر لبان امام خامنه‌ای و خار کردن آمریکا با دستگیری تفنگداران آمریکایی‌ها موجب برگزاری تجلیل مردم آذربایجان از سردار فدوی شد.

 سردار غلام عسگر کریمیان دوشنبه شب در مراسم تجلیل از فرمانده نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روحیه سلحشوری و استکبارستیزی، دشمن اصلی انقلاب اسلامی را خار و ذلیل کردند و این موجب برگزاری این ویژه برنامه شد تا از فرمانده سبزپوش سرو قامت این نیروی انقلابی به نمایندگی از تمام پاسدارانش تجلیل به عمل آید.

وی تصریح کرد: تمام مردم ایران به ویژه امت شهیدپرور آذربایجان و هرکس که در جای‌جای ایران از روحیه استکبارستیزی برخوردار است با شنیدن خبر ذلت نیروهای دشمن در آب‌های خلیج فارس مسرور شد.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: واضح است که این امر دو دلیل عمده داشت که نخست خار کردن استکبار بود و در وهله بعد لبخند رضایت بر لبان رهبر عزیزمان نشانده شد و این بسیار ارزشمند است.

کریمیان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه زمان وقوع این پیروزی بزرگ نیروی دریایی سپاه مصادف با زمانی شد که عده‌ای در صدد نوشاندن جام زهری دیگر بودند، متذکر شد: تا وقتی که ما پاسداران پابرجا هستیم دشمنان انقلاب تا از روی جنازه‌های ما رد نشوند، به اهداف پلیدشان دست نخواهند یافت و این امر تا ابد ثابت است و انقلاب و اسلام پیروز همیشگی خواهد ماند.

در این مراسم، رزمندگان، سپاهیان، ارتشیان، جانبازان آذربایجان‌شرقی به نمایندگی از مردم آذربایجان از انداختن حلقه گلی توسط پدر شهیدان صبوری برگردن سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش‌های وی به ویژه در دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس تقدیر کردند./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :