مدیر عامل باشگاه فوتبال شهرداری اردبیل:
در حالی که فردا روز سرنوشت برای دو تیم اردبیل و اهواز است، شاگردان ربیعی با انگیزه‌ای بالا به فکر کسب هر سه امتیاز این دیدار هستند.
کد خبر: ۱۹۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 06 April 2015
به گزارش سبلانه، فردا بازیکنان تیم شهرداری اردبیل در جمع هواداران پرو پا قرصشان با انگیزه ای مضاعف برای کم‌کردن فاصله‌شان با صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور به میدان خواهند آمد و در سوی دیگر میدان هم اهوازی‌ها هم دوست دارند تا جشن صعودشان به لیگ برتر را در اردبیل بگیرند.

شهرام علیپور مدیر عامل باشگاه فوتبال شهرداری اردبیل یک روز مانده به بازی حساس تیم شهرداری اردبیل با فولادنوین اهواز در گفتگو با خبرنگار سبلانه، از آمادگی کامل تیم شهرداری اردبیل برای برگزاری یک بازی عالی و یک برد شیرین خانگی خبر می دهد.

وی می گوید: از روز 4 فروردین تمرینات تیم شهرداری اردبیل به طور مرتب برگزار شده و خدا را شکر این تیم برای یک بازی خوب با تیم صدر جدولی فولاد نوین اهواز هیچ مصدومی ندارد و تنها روح الله نعمتی با سه کارت زرد از بازی مقابل صدرنشین لیگ دسته یک محروم است.

مدیر عامل باشگاه فوتبال شهرداری اردبیل معتقد است: مصاف فردای دو تیم اردبیلی و اهوازی دیدنی و جذاب خواهد بود.

وی از هواداران می خواهد تا فارغ از حاشیه ها یک صدا تیم محبوشان را تشویق کنند .

به گفته علیپور تماشاگران یار دوازدهم شاگردان ربیعی هستند و برای کسب هر سه امتیاز بازیهای خانگی حضور پر شور تماشاگران انگیزه بازیکنان این تیم را صدچندان خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه فوتبال شهرداری اردبیل به هواداران پرشور این تیم  قول می دهد که فردا بازیکنان تیم شهرداری در یک بازی عالی و جوانمردانه سه امتیاز شیرین برد مقابل تیم صدر جدولی فولاد نوین اهواز را به هواداران هدیه کنند.

 فردا از هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدار دو تیم شهرداری و فولاد نوین اهواز ساعت 16:15 دقیقه در ورزشگاه تختی اردبیل برگزار می شود که در صورت برد تیم شهرداری مقابل فولاد نوین اهواز و برد دیگر بازی خانگی خود در 31 فروردین این تیم می‌تواند حتی برای صعود به لیگ برتر نیز امیدوار باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار