جانشین فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد:
سرهنگ علی احمدی تبارجانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ 13 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان "دلفان " و دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داد
کد خبر: ۱۹۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 01 March 2016


به گزارش تابناک لرستان،سرهنگ علی احمدی تبارجانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ 13 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان "دلفان " و دستگیری یک نفر در این ارتباط خبر داد.

وی افزود: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اقدام به اختلاس کارکنان بانکی در دلفان با سوء استفاده از موقعیت شغلی ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

احمدی تبار عنوان کرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی، تحقیقات لازم به عمل آمده و با به کارگیری شگردهای پلیسی صحت و سقم موضوع مشخص شد.

احمدی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان این پلیس پس از اخذ استعلامات ، متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان با بیان اینکه تصریح کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات علمی و ارائه دلایل، مدارک و مستندات موجوددر ارتباط با این اختلاس ،متهم به جرم خود مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختلاس مبلغ ده میلیارد ریال از حساب مشتریان و همچنین خارج نمودن سه فقره چک بانکی و در ضمانت گذاشتن آنها در عوض وام به مبلغ سه میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ علی احمدی تبار درپایان اشاره کرد : با کشف 13 میلیارد و 600 میلیون ریال اختلاس بانکی ، کلاهبردار تحویل مراجع قضائی شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار