محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت انتخابات هفتم اسفند ماه 1394 و پیروزی رقیب اصلاح طلب خود پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۸۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 27 February 2016
به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی دفتر وی، پیام محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

 حضور نقش آفرین و پرشور مردم ایران اسلامی و استان یزد در انتخابات هفتم اسفندماه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باردگر لوح زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری است اهمیت انتخابات در کلام حضرت امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله)  مکرر بیان شده و مشارکت مردم در تصمیم گیری های مختلف از اولویت اساسی برخوردار است بر همین اساس انتخابات هفتم اسفند ماه 1394 که با حضور منسجم و گرم مردم برگزار شد، حاکی از استحکام ساخت قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

 ضمن تقدیر و تشکر ازحضور حداکثری مردم شریف به منتخب محترم ،آقای مهندس موسوی تبریک گفته، امید واثق دارم با استعانت از خداوند متعال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله) تداوم داشته و شاهد اقتدار و عظمت ایران اسلامی باشیم.

 در پایان برخود لازم می دانم از حمایتهای خالصانه اقشار مختلف مردم بویژه علما، ائمه جماعت، ایثارگران، خانواده معزز شهداء، فرهنگیان، نخبگان ،اصحاب رسانه، اساتید، ورزشکاران، کارگران، هنرمندان، دانشجویان، کارمندان، اصناف و بازاریان، کشاورزان و کارآفرینان صمیمانه تشکر نمایم.

   
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ذبیح اله خواجه ای بافقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
زحمات و تلاش جناب اقای محمد صالح جوکار در این مدت و حسن سلیقه ایشان در ارسال پیام تبریک به نماینده جدید را ارج می نهیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار