تشکل‌ها و نهادهای مختلف مردمی از کاندیداهای انتخابات مجلس خواستند تا برای نظافت شهر از اقلام تبلیغاتی خود کمر همت بسته و به همراه طرفدارانشان در گام اول هدف خدمت‌رسانی را محقق کنند.
کد خبر: ۱۸۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 25 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، جمعی از شهروندان در درخواست‌ها و مطالبات خود از کاندیداهای مجلس خواستند تا با اتمام زمان تبلیغات از روز شنبه در اثبات خدمت بی‌منت خود به مردم از سطح شهر اقلام تبلیغاتی را با همراهی هواداران خود پاک کنند تا آراستگی شهر در آستانه سال نو نمود واقعی‌تر پیدا کند.

در کمپینگی که عده‌ای از هواداران علاقمند به طبیعت و محیط زیست شکل داده‌اند از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی که در یک هفته گذشته مناطق مختلف شهر اردبیل را به انواع و اقسام پوسترها و اقلام تبلیغاتی آراسته کرده و حتی در برخی از موارد به تیرهای برق، تنه درختان، اطراف بلوارها و مکان‌های عمومی، پارک‌ها و آپارتمان‌های سطح شهر رحم نکردند و آنها را با پوسترهای تبلیغاتی زینتی متفاوت دادند باید از روز شنبه چه آنهایی که پیروز انتخابات می‌شوند و چه آنهایی که در صحنه انتخابات رای نمی‌آورند باید همت کنند تا آراستگی شهر را در آستانه سال نو و در اثبات گفته‌های خود در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم به معنای واقعی نشان دهند.

هر فرد منصفی از کاندیدا گرفته تا طرفداران آنها و عموم مردم در گذر از مناطق مختلف شهرهای استان اردبیل به خوبی درک می‌کنند که در جریان تبلیغات نه تنها ایستگاه‌های موقت تبلیغ کاندیداها با انواع پوسترها و اقلام تبلیغاتی پر شده است بلکه برخی‌ها با رفتار غیرقانونی سعی کردند تا در و دیوار و ساختمان‌های مختلف را به پوسترهای تبلیغاتی کاندیدها آراسته کنند و یا به نصب بنرها و عکس کاندیداها حرکت غیرقانونی انجام شود.

در حالی که تب تبلیغات انتخاباتی فروکش کرده و فردا مردم با حضور در صحنه رای دادن از بین بیش از 100 کاندیدای انتخاباتی 7 نفر را به عنوان منتخب مردم و استان راهی مجلس می‌کنند باید از روز شنبه فضای رقابت جای خود را به رفاقت‌ها بدهد و ستادهای انتخاباتی کاندیداها با پیشقدم شدن و با همراهی هوادارانشان سعی کنند تا شهر را از هرگونه پوستر، عکس‌ها و بنرهای تبلیغاتی پاکیزه کرده و به آراستگی شهر به همراه مجموعه پرتلاش شهرداری فکر کنند.

ورود خود کاندیداها و هوادارانشان به این امر خطیر سیمای شهرهای استان اردبیل را در آستانه سال نو و بهار طبیعت نونوار می‌کند و شرایطی را به وجود می‌آورد تا زمینه برای آراستگی شهر و مناسب‌سازی سیمای شهری اتفاق بیفتد.

در کنار ورود خود کاندیداها و طرفدارانشان به زیباسازی فضای شهری و همچنین طرفداران طبیعت و محیط زیست در جمع‌آوری و دفع پسماندها و ظواهر اقلام تبلیغاتی مجموعه شهرداری اردبیل نیز در شهرهای مختلف این استان بیش از دهها اکیپ پاکسازی و امحای اقلام تبلیغاتی را فعال کردند تا به سرعت نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی سطح شهر از اقلام تبلیغاتی کاندیداها اقدام کند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه ما در یک هفته گذشته سعی کردیم تا به صورت مرتب و روزانه ایستگاه‌ها و سازه‌های موقت تبلیغات کاندیداها را نوسازی کرده و زمینه تبلیغات این کاندیداها را فراهم کنیم، بیان کرد: برخی کاندیداها و طرفدارانشان نیز در یک کم لطفی واقعی این اقلام تبلیغاتی را خارج از فضاها و محیط های تعیین شده نصب کرده و مشکلات مجموعه شهرداری را افزون‌تر کرده‌اند که در چندین مورد نیز به متخلفان تذکر لازم داده شده است.

حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: ما به سرعت سعی خواهیم کرد تا سطح شهر اردبیل را از هرگونه اقلام تبلیغاتی پاکسازی کنیم و همراهی خود مردم و هواداران برخی کاندیدها نیز می‌توانند در این زمینه یاریگر ما باشد.

وی افزود: در چهار منطقه شهرداری اردبیل چهار اکیپ از همین امروز فعال شده‌اند تا نسبت به امحا و پاکسازی پوسترها، بنرها و دیگر اقلام تبلیغاتی اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار