از سفر حجت الاسلام نقویان برای سخنرانی در جمع حامیان دولت در یزد ممانعت بعمل آمده است.
کد خبر: ۱۸۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 25 February 2016

به گزارش تابناک یزد،دیشب گردهمایی بزرگ کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت در یزد برگزار شد.

در این مراسم که باحضور چهره های شاخص یزدی و بمنظور گردهمایی حامیان سید ابوالفضل موسوی کاندیدای مورد حمایت دولت برپا شده بود، علی اکبر اولیاء اظهار داشت: بنابر اعلام قبلی قرار بود حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان در این مراسم به سخنرانی بپردازد که متاسفانه از سفر امروز ایشان از تهران به یزد ممانعت بعمل آمده است.

نماینده سابق یزد در بخش دیگری از سخنان خود هدف از برگزاری این گردهمایی را کسب بیش از 100 هزار رای در روز هفتم اسفند عنوان کرد و گفت همه حامیان همه تلاش خود را برای تحقق این امر بکار گیرند.

در بخش دیگری از این مراسم، سید ابوالفضل موسوی کاندیدای مورد حمایت دولت و اصلاح طلبان به سخنرانی پرداخت و گفت: امروز باهم پیمان می بندیم که اگر پرچم اصلاحات را به دست بنده دادید تا اخر باهم باشیم.

موسوی بیوکی در سخنان خود، انتخابات 7 اسفند را مشابه یک عملیات توصیف کرد و گفت: بنده امروز در مسجد حظیره رمز این عملیات را یازهرا اعلام می کنم.

در ادامه این مراسم غلامعلی سفید استاندار اسبق یزد، رضا امراللهی معاون اسبق رئیس جمهور و حجت الاسلام حسین انصاری به سخنرانی پرداختند.

گفتنی است حضور حدود 5 هزار نفر در این مراسم، موجب شده بود تا بسیاری از مردم در حیات مسجد ناظر مراسم باشند و  محورهای منتهی به مسجد حظیره را ترافیک شدید در برگیرد.

خبرانلاین


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار