مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان اردبیل از تولید پنج آلبوم موسیقی به همت حوزه هنری این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 21 February 2016

حسین آزاد در گفتگو باخبرنگار مهربا بیان اینکه واحد موسیقی حوزه هنری اردبیل اصلی‌ترین سیاست کاری خود را بر روی تولید آثار جدید متمرکز کرده است، اضافه کرد: بر همین اساس تولید پنج آلبوم در دست اقدام است.

وی افزود: در آلبوم‌های موسیقی سازها و ردیف‌های موسیقی مختلف در مرحله کار کارشناسی شعر و قالب موسیقی است که دو مورد از حوزه هنری مرکز تائیدیه خود را دریافت کرده و مابقی نیز در حال پیگیری است.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان از دیگر اقدامات را تهیه ساز پیانو به عنوان ساز پایه‌ای دانست و تأکید کرد: با همکاری شهرداری اردبیل این ساز تهیه شده و در آینده نزدیک با استفاده از آن اجراهایی برای علاقه‌مندان تدارک دیده خواهد شد.

آزاد با اشاره با اخذ مجوز انتشار تولیدات موسیقی توسط حوزه هنری اردبیل اضافه کرد: به‌زودی تولیدات موسیقی تکثیر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص برنامه‌های تولید سرود نیز به همکاری با گروه روشندلان اشاره کرد و گفت: درعین‌حال با گروه مناجات مشکات نیز همکاری‌هایی آغاز شده است.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری استان با اشاره به تداوم برگزاری کارگاه‌های موسیقی در سال آینده متذکر شد: درصورتی‌که به لحاظ مالی امکاناتی اختصاص یابد برنامه‌ها توسعه خواهند یافت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار