دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه در مازندران
دبیر انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه در مازندران گفت: احتمال تغییر در لیست کاندیداهای اصلاح طلب در مازندران به دلیل تایید صلاحیت های اخیر وجود دارد.
کد خبر: ۱۸۴۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 21 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، رضا ستاری گفت: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه در مازندران در شهرهای مختلف با هماهنگی شورای هماهنگی اصلاحات، کاندیداهای مدنظر خود را معرفی می کند.

وی افزود: لیست نامزدها در این انجمن همان گزینه های جبهه اصلاحات هستند.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه با بیان اینکه 16 حزب و تشکل در استان مازندران وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر با گزینه های جدیدی که تایید صلاحیت شده در حال بررسی هستیم و ممکن است ویرایشی در لیست‌های انتخاباتی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه لیست نامزدهای انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه به جز در شهرستان آمل ارائه شده است؛ اظهار کرد: جلساتی اخیرا تشکیل شده است که افرادی که دارای گرایش های اصلاح طلبی هستند و اخیرا تایید صلاحیت شدند؛ برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان بررسی شوند از این رو ممکن است لیست کاندیداهای اصلاح طلب در مازندران تغییر کند.

ستاری با بیان اینکه حضور حداکثری مردم خواسته همه احزاب و گروه های سیاسی است، عنوان کرد: رای بیشتر در صندوق پشتوانه نظام و نمایندگان خواهد بود و طرح های دولت و مجلس با پشتوانه محکم تری اجرا می شود.

وی پیش بینی کرد: بیشتر از نصف نامزدهای لیست انجمن اسلامی مدرسان دانشگاه در مازندران رای آوری داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار