فرماندار بابل بخشی از مصادیق تخلفات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 20 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،محمدتقی عباسپور در جلسه شورای اداری شهر بابل با اشاره به نقش مهم مردم در تعیین سرنوشت کشور، گفت:حضور مردم یک پیام مهم به مسئولین است که هر چقدر برای این مردم تلاش کنیم، بازهم نیاز است خواسته‌های مردم تامین شود.

فرماندار بابل با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن، افزود: مردم، نامزدها و مسئولین سه طیفی هستند که در انتخابات تاثیرگذار هستند و در بخش مسئولین تمام نیروهای انسانی دولت و هر آنچه که متعلق به دولت باشد، همه باید طبق قانون در اختیار دولت قرار دهند.

عباسپور با بیان اینکه از کاندیداها خواستیم که قانون را رعایت کنند، اظهار کرد: کاندیداها باید توجه داشته باشند که شعارهای غیرواقعی ندهند و در و دیوارهای شهر و روستا و اموال دولتی را نازیبا نکنند که این امر ممنوع است.

وی حدود اندازه بنرهای تبلیغاتی کاندیدای مجلس خبرگان را به اندازه 70 در 100 سانتی متر دانست و بیان کرد: در رابطه با تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی فقط می توانند در مقابل ستاد خود بنر تبلیغاتی داشته باشند.

فرماندار بابل انتخابات آرام و با آرامش را از عوامل افزایش عزت نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: از مدیران دستگاه‌های خدمات رسان می خواهیم در این روز خدمات فوق‌العاده داشته و در حالت آماده باش باشند.

عباسپور با تاکید بر اینکه مدیران و کارکنان دولت در ساعت اداری به هیج وجه حق حضور در ستادهای انتخاباتی را ندارند، گفت: تمامی لوازم اداری حتی به صورت اجاره هم نمی تواند در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به بحث ترافیک ایجاد شده در مقابل ستادهای انتخاباتی، اظهار کرد: در هر شهر کاندیدا فقط می توانند 2 ستاد داشته باشند که شهر بابل به دلیل دومنطقه‌ای بودن می تواند در هر منطقه دو ستاد داشته باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار