اصلاح طلبان که به واسطه انتظارشان برای تأیید صلاحیت ها تا لحظات آخر برای اعلام لیست صبر کرده بودند با اعلام نهایی وضعیت صلاحیت ها لیست نمایندگان مجلس و سپس لیست خبرگان مورد حمایتشان را در فارس اعلام کردند.
کد خبر: ۱۸۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 19 February 2016
به گزارش تابناک فارس:اصلاح طلبان که به واسطه انتظارشان برای تأیید صلاحیت ها تا لحظات آخر برای اعلام لیست صبر کرده بودند با اعلام نهایی وضعیت صلاحیت ها لیست نمایندگان مجلس و سپس لیست خبرگان مورد حمایتشان را در فارس اعلام کردند.

لیست خبرگان اصلاح طلبان در فارس
بر اساس اعلام شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس، این جبهه در انتخابات خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه فارس از آیت الله علی شیخ موحد، آیت الله احمد بهشتی، آیت الله فقیه، آیت الله عدالت و آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب حمایت خواهد کرد.

مردم رأی خود را نفروشند
افشانی ضمن تاکید بر لزوم رعایت حرمت رای مردم اضافه کرد: مردم بدانند که ارزش رای آنها بسیار بالاست و نباید اجازه دهند که عده‌ای روی رای آنها قیمت‌گذاری کنند.
استاندار فارس افزود: مردم بسیار آگاه و فهیم هستند و باید به آنها اعتماد کرد و اجازه داد که خودشان انتخاب کنند.

هشدار معاون امنیتی استاندار به کاندیدها
معاون سیاسی امنیتی استان فارس از داوطلبان درخواست کرد مقید به قانون باشند و اخلاق را رعایت کنند.
پژوهش ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی بر اساس مواردی که در قانون مشخص شده از نصب بنر،پارچه نوشته، پوستر و را اندازی کاروان انتخاباتی خودداری کنند.
پژوهش با بیان اینکه داوطلبان تنها می توانند با اظهار زندگینامه خود در قالب تراکت و سخنرانی  با اطلاع قبلی به فرمانداری ها، به تبلیغ بپردازند و در هر شهر یک ستاد داشته باشند افزود: ستاد برادران و خواهران مجزا است و در شهرهای بزرگ به تعداد هر منطقه شهرداری یک ستاد وجود دارد.

تغرفه های رأی فارس رسید
رییس ستاد انتخابات فارس از دریافت تعرفه ها از تهران به استان فارس خبر داد.
پژوهش بیان کرد: با حضور نمایندگان اعضای هیئت نظارت و عوامل انتظامی تعرفه ها به استان فارس رسیده است.
وی با بیان اینکه تعرفه 14 حوزه انتخابیه شهرستان های فارس آماده شده است ادامه داد: سهم تعرفه های شهرستان ها به صورت مساوی تقسیم می شود.
استان فارس با 18 نماینده بیشترین نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار