کد خبر: ۱۷۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶ 06 February 2016
امام جمعه کبگیان گفت: مسئولان به دلیل انجام وظایف خود منت‌گذاری نکنند.

به گزارش خبرگزای فارس از کبگیان، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کبگیان، با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: همان‌طور که ما شور دینی انتخابات داریم دشمن در تلاش است کسانی مجلس بروند که توان دفاع از انقلاب و حق مردم نداشته باشند.

وی گفت: آن‌ها منتظرند با تایید برخی عناصر به اهدافشان برسند تا فضا را متشنج کنند.

وحدانی‌فر با بیان اینکه دهه فجر تجسم پشتیبانی از آرمانها و حرکت در مسیر آرمانها است گفت: شور و هیجان ملت در 22 بهمن 57 لرزه بر بدن استکبار و استعمار انداخت لذا دشمن به دنبال بی‌اهمیت جلوه دادن و کمرنگ کردن یاد انقلاب و احترام به ارزش‌ها و آرمانها در نسل جدید است.
امام جمعه کبگیان در خصوص توهین به شورای نگهبان توسط برخی افراد اظهار کرد: شورای نگهبان فیلتر هویت بخشی به نظام است که امام راحل (ره) فرمود شورای نگهبان جایگاهی مهم است و هر کس قوانین این شورا را نادیده بگیرد مجرم است.

وی گفت: اینها بهانه است که فتنه‌گران به بهانه بیت امام فیلتر رد صلاحیت شدگان را زیر سئوال می‌برند اما نمی‌دانند و نمی‌خواهند بدانند که امت حزب‌الله در هر زمانی آتش فتنه را خاموش می‌کنند.

خطیب جمعه کبگیان درباره افتتاح مخزن آب شهر چیتاب گفت: کسانی که در راه ساخت و افتتاح زحمت کشیدند دستشان درد نکند اما اینکه عده‌ای آمدند و گفتند که ما این کار را کردیم و آنچنان کردیم بدانند من امام جمعه تا پیمانکار و استاندار و نماینده تا رئیس جمهور همه و همه خدمتگذار ملتیم و پول و حقوق می‌گیریم که به ملت خدمت کنیم و از جیب اجدادمان خرج نکرده‌ایم.

وی گفت: اگر به اینجا رسیده‌ایم خواسته این ملت بوده و اگر افتتاحیه‌ای داشته‌ایم با پول بیت‌المال و حق همین ملت است پس دیگر لزومی ندارد که به دلیل انجام وظیفه سر ملت قیافه بگیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار