به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نخستین دوره رقابت های اسکیت مدارس پسرانه در پنج رده سنی خردسالان و نوجوانان در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 03 February 2016
رئیس هیات اسکیت استان ایلام گفت: این رقابت ها با حضور بیش از 100 اسکیت باز پسر مدارس پسرانه مقطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان ایلام در ماده های 200 و 500 متر سرعت در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان برگزار شد.
به گزارش تابناک ایلام؛قدرت جمشیدیان روز چهارشنبه درخصوص معرفی اسکیت بازان برتراظهار کرد: در پایان این رقابت ها که عصر دیروز برگزار شد در رده سنی 14 تا 15 (متولدین 79 - 80) سال ماده 500 متر رضا مرادخانی عنوان نخست را کسب کرد.
وی ادامه داد: در رده سنی متولدین 81 - 82 (12 تا 13 سال) ماده 500 متر نیز به ترتیب آرمین خیری، محمدجواد جایدرنام و مانی قهرمانی موفق به تصاحب مقام های اول تا سوم شدند.
رئیس هیات اسکیت ایلام افزود: ارکان آزادی، شایان جایدرنام و پارسا مرادخانی هم در رده سنی (11 تا 12 سال) متولدین 83 و 83 هم به ترتیب عنوان های نخست تا سوم ماده 500 متر را کسب کردند.
جمشیدیان یادآور شد: در رده سنی 8 تا 9 سال (متولدین 85 - 86) نیز حسین دوستی اول شد و رضا منصوری مقام دوم را از آن خود کرد.
وی افزود: در رده سنی 6 تا 7 سال (متولدین 87 - 88) هم علی رضا خلیل زاده عنوان نخست را بدست آورد.
وی گفت: افراد برتر این مسابقه ها به عنوان نمایندگان برگزیده شهرستان ایلام به رقابت های اسکیت قهرمانی مدارس ابتدایی و متوسطه اول دختران استان راه یافتند.
رئیس هیات اسکیت استان ایلام افزود: رقابت های اسکیت قهرمانی دختران مدارس ابتدایی و متوسطه اول ایلام گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نیز عصر دوشنبه گذشته در محل پیست اسکیت مجموعه ورزشی شهدای قلاویزان برگزار شد.
به گزارش تابناک ایلام؛با توجه به رکود ورزش اسکیت ایلام در سال های گذشته، رقابت های قهرمانی اسکیت دختران و پسران مدارس این شهرستان با استقبال چشمگیر خانواده های ورزشکارن، اولیا مدارس، مربیان ورزشی، مسئولان محلی و اعضای هیات اسکیت استان رو به رو شد.
رئیس هیات اسکیت ایلام که به تازگی در انتخابات مجمع به این سمت برگزیده شده است، برنامه ریزی مدون و گسترده ای برای توسعه و رونق این رشته ورزشی پرنشاط در استان تدارک دیده است.
برگزاری منظم رقابت های قهرمانی استان در رده های گوناگون سنی دختران و پسران، کشف و شناسایی استعدادهای برتر اسکیت در استان و میزبانی رقابت های قهرمانی منطقه ای و کشوری در ایلام از جمله این برنامه ها است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار