لطف‌اله سیاهکالی مرادی با رد هرگونه نزدیکی با جریان فتنه گفت: همه تلاش کنیم تا رقابت انتخاباتی با دروغ‌پردازی برای جامعه تلخ نشود.
کد خبر: ۱۷۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 28 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین، لطف‌اله سیاهکالی مرادی، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رد برخی شایعات در استان مبنی بر اینکه از جریان فتنه اعلام برائت نکرده است، اظهار کرد: فتنه خط قرمز آحاد ملت و نظام است و همه به این خط قرمز پایبند هستیم.

وی با اشاره به اینکه نه تنها فتنه بلکه هر گونه قانون شکنی در جامعه نیز محکوم است، افزود: کسی که خود قانون شکن است و یا با قانون شکنان ارتباط دارد  هیچ‌گاه نمی تواند شخص مناسبی برای قوه مقننه باشد.

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی فتنه را فراتر از قانون شکنی دانسته و عنوان کرد: هیچ گاه با فتنه و همچنین قانون شکنان ارتباطی نداشته و ندارم و همیشه این دو عنصر در جامعه را محکوم میکنم.

سیاهکالی مرادی در پایان با بیان اینکه از فضای مجازی برای دروغ‌ پردازی استفاده نکنیم یادآور شد: همه تلاش کنیم تا رقابت انتخاباتی با دروغ‌پردازی برای جامعه تلخ نشود.

گفتنی است از شب گذشته برخی در فضای مجازی با پخش شایعه‌ای مدعی شده بودند:«شنیده ها حاکی از آن است در جلسه ای با حضور آقای سیاهکالی مرادی نامزد اصولگرای انتخابات مجلس در جلسه ای خصوصی حاضر به موضع گیری علیه فتنه۸۸ و سران فتنه نشد، که باعث ناراحت شدن حضار در جلسه شد. شنیده ها حاکی از آن است که ایشان از حامیان لاریجانی و تفکر نزدیک به دولت تدبیر دارد. و اصلاح طلبان در حال رایزنی با وی می باشند.»
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
سلام
در این مقطع زمانی تیتر کردن کاندیداها اصلا درست نیست مگر هدف معرفی و تبلیغ قبل از زمان قانونی باشد.
آرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
پس از مدت ها ایشالله یه مدیر موفق و لایق به نام سیاهکلی مرادی نماینده قزوین بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار