مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی انزلی خبر داد:
وی تعداد نیروهای این سازمان را 56 نفر اعم از نیروهای عملیاتی ، راننده و کادر اداری و آمار تجهیزات را 12 خودروی امداد و نجات ، چهار موتورسیکلت مجهز به کپسول اطفای حریق و سایر تجهیزات جانبی ضروری عنوان کرد .
کد خبر: ۱۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 27 March 2015
به گزارش تابناک گیلان،مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی انزلی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی بدون حوادث ناگوار برای مردم افزود: 552 مورد از این عملیات مربوط به اطفای حریق خانه های مسکونی ، ساختمان های تجاری ، اداری، علفزار و غیره و 252 مورد امداد، 40 مورد کمک در زمان تصادفات خودرو و موتور و دیگر موارد بود.

اسماعیل خجسته اظهار کرد : در این حوادث خوشبختانه هیچ فوتی نداشتیم و تنها دو شهروند مصدوم شدند .

وی تعداد نیروهای این سازمان را 56 نفر اعم از نیروهای عملیاتی ، راننده و کادر اداری و آمار تجهیزات را 12 خودروی امداد و نجات ، چهار موتورسیکلت مجهز به کپسول اطفای حریق و سایر تجهیزات جانبی ضروری عنوان کرد.

خجسته خاطرنشان کرد : سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی انزلی ارائه خدمات اطفای حریق و امداد و نجات به شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن و مطابق با شاخص های جهانی ، اشاعه فرهنگی ایمنی بین شهروندان و ارتقای سطح سلامت، آمادگی و دانش نیروها و فراهم آوری تجهیزات و امکانات مورد نیاز را در راس وظایف و برنامه های خود دارد .

سابقه ایجاد ایستگاه آتش نشانی در انزلی به سال 1305 باز می گردد و این شهر ساحلی، جزو اولین شهرهای ایران است که دارای بلدیه یا شهرداری (با 122 سال قدمت ) و ایستگاه آتش نشانی (با 89 سال قدمت )شد.

شهرستان ساحلی انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار