رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: دور هشتم مسابقات شطرنج تیمی ادارات، باشگاه‌ها و دسته‌های برتر استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 03 January 2016

رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: دور هشتم مسابقات شطرنج تیمی ادارات، باشگاه‌ها و دسته‌های برتر استان همدان برگزار شد.

به گزارش مهر، احمدعلی بابایی با اشاره به برگزاری دور هشتم مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاه‌های همدان اظهار داشت: دور هشتم مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاه‌های همدان روز جمعه ۱۱ دی‌ماه در محل خانه شطرنج استان همدان برگزار شد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره به نتایج دور هشتم این مسابقات گفت: تیم‌های اداره کل پزشکی قانونی، سازمان صنعت معدن تجارت، تالار وحدت، ملایر A، متفکران، پیشکسوتان هگمتانه، هدف و آچمز برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

بابایی با بیان اینکه هفته آینده دور نهم و پایانی این مسابقات برگزار خواهد شد، کرد: همچنین مسابقه تیم‌های ملایر C با جمعیت هلال‌احمر به‌تساوی انجامید.

بابایی با اشاره به جدول رده‌بندی در پایان دور هشتم این مسابقات گفت: در جدول رده‌بندی تا پایان دور هشتم تیم اداره کل پزشکی قانونی با ۲۶.۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در فاصله یک دور تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را مسجل کرد.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان یادآور شد: همچنین تیم‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت با ۲۲ و تالار وحدت با ۲۰ امتیاز دوم و سوم هستند.

وی بابیان اینکه لیگ شطرنج استان همدان در ۹ دور به روش سوئیسی و ریتد برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات هر جمعه برگزار خواهد شد و اختتامیه و هفته پایانی این مسابقات روز جمعه ۱۸ دی‌ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است مسابقات شطرنج قهرمانی باشگاه‌های همدان با حضور ۱۸ تیم و ۱۰۸ شطرنج‌باز به داوری هادی حیدریان و جواد زارعی و نیلوفر حیدریان و پگاه مهذب در خانه شطرنج استان همدان برگزار می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار