رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری باند سه نفره کیف قاپی در شهر یزد و اعتراف متهمان به 20 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 31 December 2015

به گزارش تابناک یزد،سرهنگ علیرضا خالقی گفت: با توجه به سرقت های متعدد به شیوه کیف قاپی در محدوده خیابان امام خمینی (ره)، کاشانی، میدان مارکار و بلوار طالقانی شهر یزد و اینکه اکثر این سرقت ها همراه با تهدید و ارعاب بود دستگیری تبهکاران در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره سوم اداره مبارزه با سرقت با انجام تحقیقات لازم و ثبت اظهارات مالباختگان موفق به شناسایی چهره یکی از تبهکاران حرفه ای و سابقه دار شدند.
این مسئول گفت: کارآگاهان پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضایی متهم سابقه دار را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند که وی در بازجویی های خود به سرقت و کیف قاپی با دو همدست دیگرش اعتراف کرد.
خالقی ضمن اشاره به عملیات ضربتی ماموران و دستگیری دو کیف قاپ دیگر ادامه داد: اعضای این باند سرقت و زورگیری از شهروندان در محدوده خیابان امام خمینی (ره) ، کاشانی، بلوار طالقانی و میدان مارکار شهر یزد، اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی یزد در پایان از شهروندان خواست چنانچه در این محدوده از شهر توسط این افراد مورد سرقت و کیف قاپی قرار گرفتند برای شکایت و شناسایی تبهکاران به اداره آگاهی، دایره سوم مبارزه با سرقت مراجعه کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار